♥ Dah Lama X Syok Sendiri..

11:15:00 AM

Sejak ade anak nie, asyik dok tepek jek muka anak..
macam blog nie Iman punye lak..
al-kisahnye mama Iman nie dok eksaited ambik gambor anak..

dulu aku stop mekap jap sbb pregnant kan..
aku kan alergic mekap, pembawaan ibu mengandungkan anak pompuan...huhu
so, mmg serabai serebeh la time pregnant..ade aku kisah..hoho

now, aku nak start meroyan blk sal mekap..
nak start sopim tuk diri sendiri lak..
nak bercantik-cantik blk tuk encik suami..
ade anak kene lagi up tau..hehe



skrg nie, sumer org dok giler inner syria nga shawl kan..
so, aku pun nk try la..beli la selai dua inner nie..try pakai mcm best..
so, wat experiment di hari rabu ini..

first time pakai..


cubaan membuat muke ntah hape-hape..bajet comel tp......
jgn isi petak kosong...muahahaha



SERIUS..takot xxxxxx korang..huhu
kelakau lak tgk riben tue tp mcm comel...hokhok


senyum, x perlu kata apa-apa.....
;-)



amacam korang, menjadi x aku pakai style camnie?
kene x nga aku? xkene pun aku fedulik hape..
org lain boleh aku pun mesti boleh....
lalalalalala...



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

7 kata cinta

  1. aku tggu lps deliver br nk melaramss balik..skg sap2 soi je...mane sempat..

    ReplyDelete
  2. bestnya ada pipi slim bleh la pakai tdg2 comel camtu..hukhuk

    ReplyDelete
  3. tunggulah iman besar sikit,habis ditarik tudung baju semua.memang takleh nak melaram ar.hehehee

    ReplyDelete
  4. hehe..comel3..sweet jek..cam anak dara...
    me pon ngah gatai nk melaram..:p

    ReplyDelete
  5. a'ah tuh la kan. aku pun dh lame tak tgk wajah jelita geng aku nih...hiksss :P

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥