♥ Cerita OTW balik PUTRAJAYA dari KELATE

1:00:00 PM



Isnin pagi..pagi x pagi la dlm kul 11.30..haha
gerak dr umah aku kul 10.30 pastu menyinggah umah ma encik suami plak sbb tue la jadik kul 11.30..huhu

PENAT..seyes weh..ade anak nie..yg cepat jadik lambat..yela..dgn itu ini..brg dia sajork dah penuh kete..haiyohhhh


memula letak dia dlm carseat..sbb mikirkan jauh perjalanan akan dilalui..cewahhh..hehe
yela, kot jem kan..tp seb baik la x blk ahad..sbb dgrnye jem trok ye..klau x mau mengamuk Iman dlm kete..huhu..aku gak yg lotih..


mama dia pun sempat la posingkan..hikhik..
cubaan tok bersenang lenang..haha..




x lame Iman tdo..tp kesian lak kat dia tgk panas cmtue..x lame pun dia tdo dlm setengah jam jek..
aku nie garang² jgk tp bab anak nie lain..time dia meragam mmg la aku hangin tp anak tetap anak...nk dptkan Iman bkn senang..mengandung seksa, bersalin sakit..so, sayang lebih dr nyawa sndiri wooo..



so, lepas salin baju pampers dia..aku pegang dia sampai la ke PUTAJAYA..tgk, nyenyak jek dia tdo atas aku..mse nie x pk dah lenguh ke ape tp tgk dia tdo sgt la menyentuh jiwa...hehe

10jam perjalanan..ngam² smpai umah kul 9.30mlm..
mlm tue Iman tdo elok jek..ulit kejap jek..penat agaknye seharian dlm kete..



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. salam kenal, rambut iman sangat lebat.. cute plak tuh..

    ReplyDelete
  2. suke nah aku tgk iman dlm bby stroller tuh ah :D

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥