♥ Iman Ariana 3 Bulan Sudah........

10:22:00 AM



Semalam, which is 9th January 2011..Iman dah genap 3 bulan..kejap jek rase, tik tok tik tok dah makin besar puteri kesayangan aku nie..x sabar nk tggu dia setaun...huhu..wah matik la kan..nak anak cepat besar..haha..sbnarnye mama nye nie dah x tahan mau bawak Iman g sopim..yela, cubaan sblom nie gagal..dah 2 kali aku try dan x sampai sejam kene blk sebab Iman baik punye meraung x henti..muahahaha..tension di situ...huhu

 Biase la korunk, dah ade anak nie, mesti la nak tempek gambo anak jek..pedulik hape aku..sape x suke tekan x kat atas oke..wah melampau tetibe emo...huhu

Jom layan pic si kecik nie..

Yeay, saye dah cukup 3 bulan....=)

Saye pandai buat hidung mcm nie serupa abah...yey, haha..(padah encik kamaruddin salu wat time ginie time aku ngandung..hambik ko, skrg Iman ngikut suda...huhu)

Besar x mata saye?winksssss....halamak cair lew mama sayang oiiiii.....=)

geram oke tgk paha dia..even dia x la semangat mane tp tubuh dia keras..jenis isi padat..so bile ko pegang mcm, eh² pejalnye...huhu..budak nie sgt la eksyen ko tau..klau bg berdiri, mak oiii kaki mmg menunjal-nunjal..dan ye, byk mulut..asyik dok huhu..haha..ape ntah dia bebel..klau x layan marah² pastu wat muke nak nanges...hoho..
 


ade ke persamaan? sgt tension menilik Iman tuk melihat apekah persamaan aku dan dia melainkan panjang cam aku..itu sajork la...lain smua ikut si abah...SANGAT TIDAK ADIL..wah!!!...   




seyesly, hidup aku dah 100% berubah..now xde dah istilah mau baring² sesuka hati..asal dia tido jek, zup zap kene wat itu ini...baju dia 2hari sekali mesti kene basuh..penat woooo tp tue la kan..penat dan seronok..now even abah dia xde pun aku dah x sedey..now Iman xde lak aku sedey..huhu

XOXO 
♥ZaZa♥

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. olololo.. besar dh Iman ek.. tau xpe yunk.. biar abahnyer xde.. jgn anak xde.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. alololo...besau sudah dia. aritu tinonettt jer...hehe. sooo comel. mata molat!

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥