♥ Ragam Iman Buat Mama Rindu...

3:45:00 PM


Dtg keje 8 jam pun dah rindu Iman..tue pun tghari aku blk lagi..
Apatah lagi berjauhan nga dia lebih dari tue..
kompom banjir umah aku..huhu
Jom tgk memek muka Iman Ariana..



Olololo sayang anak mama..
Jangan sedey² ek..mama akan jaga Iman walau susah cmner pun..
mak aku dah bape kali suh aku bg dia bwk Iman blk kg..
sbb Iman nie jenis meragam ckt..takut nanti klau dok nga org..
tp, aku mmg x mampu nak berjauhan nga Iman..apatah lg aku nie jenis yg mmg smggu skali kene tggal nga encik suami..mmg banjir la umah aku..huhu
so, aku harap sgt Iman x meragam mase dok nga pengasuh Januari thn depan..
jauh weh Kelantan nga Putrajaya..
x sanggup den....


Iman suker tido nganga..
Nie la yg buat aku termimpi-mimpi selalu...=)


Baby mmg cmnie kan..suke jek biler "di agah"
Iman suke muncung tau..tp tetap comel..haha


Nie bukti sbb aku sgt la rindukan Iman..
ko tgk la pandangan dia tue..
alahaiiiiiii penyeri hati mama nie....


saat Iman tido la yg plg aku suke tgk..
Stiap kali tgk dia tido sure aku nyesal if aku marah² dia meragam..
sbb tue skrg aku dah x marah dia..
walau dia makin kuat meragam(maybe sbb nak beralih bulan kot)..
aku cube sedaya upaya tahan perangai x sabar aku nie..
nak jadik mama mithali kene byk bersabar ye..

Iman nie kat umah aku panggil Ariana or Yanna..
Coz mak tok nga tok ayah dia lebih suke panggil name tue dari Iman..
xpela sayang, yg penting dua² nama awak..hehe

Tp abah ye lg suke panggil Iman nie 'adik'..
mama pun kadang² pnggil adik jgk...hahahaha



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. Kan..kan..suke kan tgk mimik muka dia kan..Iman da pndai bg respon tak kalau di agah..kalau da..tu la saat plg syoookkk..anak aku dulu 2 bulan ++ da reti bg respon

    ReplyDelete
  2. buah ati mama abah...ololo...pndgn mata die tu..menikam jiwa yuuu...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥