♥ Iman sgt baik semalam =)

9:10:00 AM

Alhamdulillah...
Iman x meragam biler nak tido semalam..
elok je mcm dulu..
cme ambik mase lame ckt dia nak btol² lelap..
aku bagi nenen dia tido je sambil nenen dlm pangkuan aku..
sgt seronok..

harapnye Iman dah x meragam lg start semalam..
lepas dia dah tido nyenyak, aku bedung bagi kemas..
sbb Iman nie jenis mudah terkejut..so, bile bedung dia akan tido lena..


Sgt berharap Iman dah x meragam lagi..
xmo letak dia kt kg..x tahan..
dtg keje pun dah rindu dia nie apatah lagi berjauhan sejauh 500km..
mmg x sanggup..



"sayang mama jgn meragam lagi ye..
nanti mama beli macam² utk Iman..hehe
mmmuuuaaahhh...."



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

9 kata cinta

  1. cutenyeee.. lame xjenguk sini.. jenguk2 je baby dah besar.. :)

    ReplyDelete
  2. Bese la tu yang.. mane ade budak yg lngsung x meragam... sabar je la.. pujuk elok2.. klu trk sgt bwk g hospital.. mgkin ade ubat yg blh tlg klu mmg btl dia sakit perut.. ade jgk ubt angin.. selalu sapu minyak angin.. klu az, az suke minyak yuyee lg dr yg lain2 tu.. dia panas sikit.. tp cpt elok.. lg 1 mkn kne jage sbb dia nyusu bdn lg.. nangis menjelang maghrib tu mmg biase.. selalu la baca al-quran.. agak2 dh remang senja tu pasang la dengarkan kt dia.. ble dia tido jgn tinggalkan dia sendirian.. bg dia rase kita ade dekat.. klu ade keje pon bt dekat dia.. syaitan nie suke mengacau, tu yg dia selalu terkejut2 tu.. tp tu lah, lain anak lain ragam.. jwpnnyer.. sabar je lah yang.. doa je yg terbaik utk dia.. mudah2an ok la tu x lame lg ek....

    ReplyDelete
  3. iman jangan nakal-nakal la sayang. kesian mummy mu ni ha. ehehehe. [nanti iman dah reti bace, suro die bace pesanan ni tau! =)]

    ReplyDelete

  4. ♥ kak zuris

    -->>yes..sgt baik semalam..semoga permulaan yg baik utk hari ini & seterusnya...amin

    ReplyDelete

  5. ♥ Azs

    -->>Isnin nie checkup Iman 2 bulan..nanti nk tnye nurse kat situ..zai mmg xmkn bende yg blh wat Iman saket perut..mmg dah beringat sgt pasal tue..InsyaAllah Iman dah baik..dah penat meragam agaknye..hehe

    ReplyDelete

  6. ♥ Oshinz

    -->>haha..ye..please behave Iman Ariana...hehe..

    ReplyDelete

  7. ♥ Izah

    -->>haha..baby dah pandai ngajor mama dia pun...

    ReplyDelete
  8. nama anak saya pun iman jugak :)
    iman jangan nakal2 yer .. :)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥