♥ Iman Ariana X Sihat...=(

2:17:00 PM

Td blk tghari mak ckp badan Iman panas..
mmg aku prasan semlm badan dia panas ckt..
Iman nie mmg badan dia jenis panas, so aku xdela pk pape kan..
mak aku ckp dah 4 kali dia "membuang"..risau gak aku..


(anak mama x sihat pun tetap nmpak comel..hehe)

tp, td dia dah berpeluh ckt..dah x panas sgt..
aku pun ape lg cepat² letak koolfever..
dia pun aku tgk x aktif mcm biase..
diam je..pastu nampak dia letih..
sedey plak aku nengok..nak tggal masuk keje pun risau..


nak tggal td, aku masukkan dia dlm buai..
mak aku ckp dia x tido sgt pg td..kejap² sedar sbb berak..
pastu mcm merengek-rengek..
x sedap badan la tue..
patut la semalam dia meragam..


(tgk, sayu je dia pandang aku nak tinggal dia..skrg nie dia dah cam aku kot sbbnye bile aku blk keje je dia pandang aku..nak nenen la tue..hehe)

ke anak mama nie nak beralih bulan..
9/12(khamis) nie ckup la Iman 2 bulan..
harap² xdela melarat demam dia tue..
risau la baby demam..mcm² leh jadik..harap Iman kuat..
hope Iman sembuh dah..namo la sakit² ek sayang..



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. ALa cian yer..anak aku so far smpai skg takde masalah pape lg..aktif manjang..tp ko kne jge2 gak..skg ni musim denggi then H1N1 lg..kene jage betul2 tau..

    ReplyDelete
  2. wa comelnye anakk ko yang eehe

    get well soon syg

    ReplyDelete
  3. w/pun arianna x sihat. dia still comel! geram lak aku tgk :)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥