♥ bUKAN bZ tP pENAT & mALAS pUN yE jGK..hUhU

8:25:00 AM


huhu..
sedey tgk blog x berupdate..
tp penat weh..otak tetibe blurrrr..
xtau nk update ape melainkan pasal Iman..

yela, sejak ade anak nak citer sal anak je..
korg yg ade anak paham kan?hehe
klau update kosong x best, nk jgk ade gambor..
gambor lak kene transfer, pastu letak mark lg..adoiii..

keje plak mmg x bz langusng ar aku nie..
dok melangok jek..bkn makan gaji bute tp mmg xde keje..huhu
so, men game memanjang..hehe

okelah, nanti rajen update..skrg nie x ckup tido..
nak kene cover tido tp kat opis xnak lak tido sbbnye kene ade tilam bantal bru syiok woooo..huhu

diakhiri dgn si kecik nie..hehe






XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

7 kata cinta

  1. hehe..standard ler tuh yang. dh ade anak citer sal anak. aku nnti pun akan gitu gak..kehkehkeh :P

    ReplyDelete
  2. sama la kita kak..lbih2 lg bila anak dah besar mcm zafran penat nak layan..keje nak kita main dgn die jer...

    ReplyDelete


  3. --->> zoul.MzMn

    ko nak watpe anak akak dik?nak tolong jage ker?huhu

    ReplyDelete
  4. saya ada anak ikan gupi je dalam akuarium tu....huhuhuhu....

    salam blog-walking-jumping sini...

    ReplyDelete
  5. syoknyerr si kecik ni tdo..kemain muke...

    saba je laa mama oi..aku lg 3bln nk kne hadap ni...xto cane plaks perangai nyer...hahahaha

    ReplyDelete
  6. salam kenal zaza...
    urm.. muda2 lagi da ade ank.. tahniah kay!

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥