♥ Baik-Baik Sayang

4:40:00 PM


Tadi blk tghari mak aku gtau Iman wat hal lagi..
Dia xnak tido, tp nanges mengamuk..alahaiiii
nape la sayang mama nie..

harap btol la si Iman nie just nak beralih angin or bulan jek..
hope a few days later Iman akan back to normal..
xmo dah nanges..risau & x tentu arah dibuatnye..

"mama, Iman janji x nanges lagi..hoho"


"hehe, Iman saje gertak mama...huhu"


"mama menggelabah ek..hihi"


"Iman dah besar...amboi...."



"weckkkkk...huhu"

anak mama, baik-baik ye sayang..
jangan nanges lagi....

♥♥♥

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
'kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


♥♥♥


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. eh!! super comel!!grm! cm nk picit2 je pp dia

    ReplyDelete

  2. ♥ Anati Soki

    -->>ye, mmg geram nga pipi dia..tembam..huhu..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥