♥ Abah Mithali = )

11:30:00 AM


Semalam kan Iman demam..
mujur la x teruk sgt..aku blk keje semlm check suhu dia 37' celcius..
tp still la x elok for baby kan..
abah dia blk tros tnye Iman cmne..mase tue aku riba dia even dia dah tido..
Iman nie klau dia x sihat dia nak org peluk dia..
so, aku peluk dia erat²..sayang anak mama..


(ada gaya x encik Din kite nie jadik abah?hehe)

lepas mandi/semayang maghrib abah dia tros ambik pegang..
Iman tido je sambil merengek ckt²..
x sedap badan cmtue la..nak tido pun x lena sgt..


(♥ kesayanganku ♥)
encik suami dan cik anak...hehe
sedapnye Iman tido kat pangkuan abah dia..
tp, Iman pun kene blajar utk ditinggalkan jgk smggu skali..
mcm mama dia dulu..huhu


(keluarga bahagia..)
(>"._."<)

Our loved one!!!


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. olololo...cian iman..xpe..s long s mama abah ade kt cc iman..iman kuat...

    ReplyDelete
  2. baru tengok muka Iman.comeynye anak dara nih.
    iman demam ek?
    monitor btol2 tau suhu iman.bg pakai baju nipis2 je kalau badan dia panas.
    tak mau jadi cam akak haritu.kesian kysha.huhuu..

    ReplyDelete
  3. alololo..kompom ko sejuk perut tgk si ayah mitahli tuh kan. bercinta je dia tenung bby dia..hikhikhik :P

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥