♥I'm Back...

11:01:00 AM


Hai sumer...selamat kembali bekerja..
owh hari nie ramai lagi yg x masuk keje..
next week insyaAllah sumer dah ade..

(wah, gambar x menahan..nie mse lom pregnant ek..hehe)

Alhamdulillah aku selamat pulang dan selamat kembali..
Blom bersalin lagi sbb baby IMAN lom nak kuar..
tapi, skrg aku dah rase tanda² tue..
perut pun dah jatuh..
hope dapat bertahan lagi smggu..

sbb minggu depan aku keje lagi smggu..then 25hb blk kg ready for melahirkan..
skrg dah masuk 36 minggu 3 hari..

harap sgt baby IMAN dapat bertahan dlm tummy nie..
mama nga abah dah risau sgt nie takut x sempat..
hope baby IMAN memahami kesulitan mama nga abah..
YA ALLAh, moga KAU perkenankan segala rancanganku..aminnn


p/s:korang doakan aku
sempat bersalin kat kg ek..amin

XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. welkam bek yang..hehe. a'ah rasenyer next week baru sume dh start keje balik kot..hehe

    haaa...t ko dh bersalin, ko jgn lupe mms aku iman ek yang

    ReplyDelete


  2. ♥ Zie
    -->> of coz aku mms ko my little IMAN..hehe..ko doakan aku sempat bersalin kt kg ek..=)

    ReplyDelete
  3. sama la kt cnie zai.. ramai cuti lg..
    sempatnyer tu.. jgn la risau sgt.. tp pastikan semua keperluan mencukupi tau...

    ReplyDelete

  4. ♥ Azs
    -->> harap² sempat la azs..insyaAllah sumer dah ready..mama nga abahnye yg xtau lg nie ready ke x..hehe..doakan zai selamat smuanye ye azs...aminnn

    ReplyDelete
  5. slamat bkeje yunk..aku monday br start keje...join coti skola skali..hiks...wahh..btol2 counting da skrg wehh..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥