♥ 8 Bulan Sudah = 32 minggu....

3:30:00 PM







Cepatnye mase berlalu kan..
Skrg kandungan aku dah pun mencecah 8 bulan..
Biler² mase jek baby IMAN nak kuar..
harus get ready dari skrg..
meh aku jamu mata korg nga hot mama nie..hehe..


*abaikan jerawat yg kat dahi tue..mmg sentiasa naik, agaknye lepas bersalin baru ilang kot..xpenah lg aku naik jerawat cmtue..seb baik la x naik kat pipi, klau x susah nak ilang..hormon baby terlebih agaknye..dulu kat belakang, tp yg kat belakang dah ilang dah..


perutku 8 bulan..huhu..mr hubby ckp makin membolat..dah rase senak sgt dah..badan nye xnaik tp perut makin membesar..huhu


Pipi bagai dipam-pam..xpe pipi temok..badan maintain, xyah la susah² aku nak kuruskan badan pasnie..hehe

mggu² yg mendebarkan..nanti lepas bersalin dah x dpt la rase keindahan gerakan sesuatu di dalam perut..kne tggu lagi 5 taun bru leh on balik....hehe..lame tul plan kan..abis nak wat cmner, aku nie jenis alahan teruk..nanti klau aku lembik sape nak jage IMAN..dah la aku nie kene berdikari selang seminggu..haha




p/s: takut jgk if baby IMAN akan keluar sebagai baby "BOY"..
aku lom prepare pun name tuk anak lelaki..kot² la kang kuar boy..
haru jek..pening nak carik name..tp hopefully mmg btollah rezeki Allah nak
bagi nie IMAN..aminnnnnnnn



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

13 kata cinta

  1. hmm muke ko da lebar yang hehe..pewot da besar..so take care okey...

    xoxo

    ReplyDelete
  2. nama IMAN tu sesuai la utk boy or girl :) kalo boy pon ltk la jgk nama iman :)

    ReplyDelete
  3. tak scan ke yang?
    insyaallah kalu scan banyak2 kali,girl..girl lah tu
    tp kalu boy pun...Iman tu still blh pakai.cuma Ariana tu kena tukar lah
    :)

    ReplyDelete
  4. nanti bleh lah ltk lak gmbr baby lam blog n , tak sbr nk tgk , hehehe

    ReplyDelete
  5. jaga diri baik2!!...tak lama lagi tu....best2!!

    ReplyDelete
  6. comey perot ko..naseb nek kt pp jekk...aku yg br ni pon kekadang dada rs sempit..tah np tah..

    ReplyDelete
  7. i'Allah girl tu zai.. jgn risau lah.. take k owez k..

    ReplyDelete
  8. dah nak melahirkan lah tu yunk..wah tak lame lagi aku nak jadi aunty lah....hehhe..

    ReplyDelete
  9. A'AH KAN YANG. CEPAT JE MASA BERLALU. X LAME LG KUAR LAH IMAN :)

    ReplyDelete
  10. huaaaa....syoknyeeee tunggu kelahiran!!! hehehe...semoga semuanya berjalan lancar sehingga saat kelahiran yer..

    regards,
    Triplesmiley & 1 Sweet Love

    ReplyDelete
  11. yay!menunggu masa je tuh!hehehe
    akak,name IMAN ok gak tuk baby BOY.;)))

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥