♥ MINGGU KESEORANGAN...=(

4:00:00 PM


lama kan aku x update blog..
bkn ape, sejak pregnant nie mmg aku sgt malas..
walau byk sgt bende yg aku nak citer kat korg..tp seyes..
aku MALAS...huhuhu

lgpun malas nak cucuk wayar enpon kat cpu..
so, mcm nie la jadinya..blog sepi..hiksss
mggu nie aku keseorangan lg di malam hari..
mr hubby rotate shift malam kembali..
terpaksa la IMAN & ibunye survive...huhuhu

korg nak x tgk pic aku 7 bulan..xnak pun aku nak tunjuk gak..
tp bkn now la..mggu depan baru genap 7bulan kandungan aku..
nanti aku post entry lain berserta pic ek..huhu

IMAN makin kerap move..sampai bergerak-gerak perut aku..
leh jek aku senyum sensorg biler tgk perut aku gerak..haha
sgt teruja & takjub..
makin kerap bercakap dgn dia..sonok sgt..

Anak mama kene kuat tau..kuat mcm abah..
jgn ikut perangai mama yg sensitif nie...huhu

sbbnye biler mr hubby keje malam otomatik aku akan nanges biler nak tido..
tambah lg biler dia kol..huhu..nak jek suh dia blk time tue jgk..
org ckp x baek salu nanges time pregnant..tp
nak wat cmner..bkn sengaja tp mmg secara otomatik dia akan kuar sndiri..
kekdg x sedar pun airmata tue ngalir...huhuhu

p/s:Abang, rindu abang sesangat..lambatnye nak abis mggu nie....=(





XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

7 kata cinta

  1. alolorr..

    ciannye kena tinggal.. hhuhu.. akak faham sbb dulu masa akak preggy pernah kena tinggal hampir sebulan.. uwaaaaa.. nangis sokmo la jawab nye.. skrg nie dak tak nagis dah sbb dah ada peneman si akak dan si adik..

    memg sangat teruja bila tengok perut sampai senget benget kan!.. gelihati pun ada.. ;D

    ReplyDelete
  2. hehee..
    agaknya ngandung baby girl memang camtu kot
    ibu2 sensitif dan cengeng aje
    akak pun camtu dulu
    takleh nak berenggang ngan mr sharil langsung.nak nangis je rasa.huhuu...

    ReplyDelete

  3. ♥ KAK ENA
    -->> YE KAK SEDEY BILER DOK SENSORG NIE..MUDAH BENOR NANGES..HUHU..
    YUP, TERUJA SGT TGK PERUT GERAK²...HIKHIK

    ReplyDelete

  4. ♥ KAK ZURIS
    -->> AGAKNYE LA KAK..ASYIK SENSITIP JEK MANJANG..HUHU..HOPE BTOL LA GURL..DAH MENGHARAP SGT NIE...HEHE..

    ReplyDelete

  5. ♥ N
    -->> SABOR YUNK...LG 3,4 BULAN JEK..THEN KO AKAN MERASA KEAJAIBAN DALAM PERUT KO..MASE TUE MESTI KO DOK SENYUM SENSORG...HIKSSSSS

    ReplyDelete
  6. alololo...manje ah cyg aku nih. xpe yang..setkan dlm mind, kamaruddin mencari nafkah utk iman n ko :) hehe. xpe² nnti die dh x shift mlm lg. berteman lg ler ko tdo ea cyg :)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥