♥ Saya Memang Sensitif....

5:34:00 PM


Dah 2 malam tido sorg..
Malam nie genap 3 malam..
dan setiap malam airmata saya mengalir..

sayu je bile tido tgk katil sebelah kosong..
terus laju airmata mengalir..
xleh tahan langsung..

Baby Iman pun macam faham abah dia xde..
Asyik dok tendang jek..
Cmne saya nak tido biler Iman dok gerak²..

Mr hubby kol pun xleh ckp sbb sedih dan sebak sgt..
Skrg pun dah xleh tahan sebak nie..nak balik umah pun xsemangat langsung..
sebab Abang xde dah pg keje..
=(


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. alololo.. cian die ye. takpe2 seminggu je kan?

    ReplyDelete

  2. ♥ OSHINZ

    START MGGU NIE DIA KEJE SHIFT MALAM..MGGU DEPAN SIANG PASTU MALAM BALIK..BEGITULAH SETERUSNYA SAMPAI DIA BENTI KEJE..HUHU..SO, SEDIH TUE TETAP BERTERUSAN...WUAAAAAAAA

    ReplyDelete
  3. saba yunk..b strong beb...smpai bile hubby ko keje mlm ni..??

    ReplyDelete
  4. yeah strong tp x jgk strong..huhu..hubby aku keje shift yunk..gilir smggu siang smggu malam..mcm tue la sampai dia brenti keje...wuwuwuwuw...nasib aku nga IMAN kene blaja tido tanpa abah dia...huhu

    ReplyDelete
  5. alalaa..mama kena kuat ek.jgn sedih2.ti baby Iman pun sedih tau.

    ReplyDelete
  6. alololo...sgt manja bini kamarudin nih ah.. aku paham pasaan enko yang. sure sayu hati biler hubby xde kan :(

    sabar n be strong ea yang

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥