♥ DELIMA OH DELIMA

8:34:00 AM


ye, saye skrg tgh giler minum air delima..
carik buah delima x jmpe, so saye minum air jek la..
susah giler owh nak carik buah delima kat putrajaya nie..

tp, oleh sebab hb saya terlalu rendah iaitu 9.9..
maka saye aktif mencari air delima di pasaraya..
setelah bersusah payah mencarik akhirnye ketemu juga kat carefour..huhu

beli tros 4 btol..haaaa ambik ko..
delima nie sgt membantu tuk menaikkan HB..
dan utk pengetahuan korang, hati adalah tidak digalakkan utk dimakan..
Malah dlm islam ada mafthumnya JANGANLAH KAMU MAKAN ORGAN DALAMAN..
kenape?korang refer kat link nie...
HERE

so, aku decide beli jus delima nie..
RM140 sebotol 750ml..
leh bancuh nga air..klau ade yg berminat leh refer SINI..
delima nie byk khasiatnye tau..owh, aku bukan kempen ye..just share nga korang..
sharing is caring kan...winkssss

now, sedang mengharap HB aku naik for next checkup...
hehe

pssst, sape yg tau mane nak beli buah delima...




XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. aku tak pernah mkn buah delima ni..tp aku selalu dalam dilema..hehehe..wei..pesal aku takleh bukak blog ko ek..ade something wrong somewhere la..

    ReplyDelete
  2. wah2.. mahalnyer... smga cpt la naik smula hb acik zai 2 n bby chat2 blake...

    ReplyDelete

  3. ♥MAR@ZIEY

    -->> HAHA KELAKOR AH KO YUNK..NAPE KO XLEH BUKAK PLAK..ABIS TUE NIE KO KOMEN CAMNER YUNK..

    ♥ AZS

    -->> TERPAKSA LA AZS KLAU NAK HB OKE..SBB ZAI MMG XLEH TELAN BENDA LAIN DAH..JUS DELIMA NIE JEK YG BOLEH..LGPUN BUAH SUSAH SGT NAK CARIK..AZS TAU KE MANE DE ORG JUAL BUAH DELIMA...HUHU

    ReplyDelete
  4. yeay.. go go chaiyuk!! smoge HB tu naik cepat-cepat.

    ReplyDelete
  5. mmg susah nk cr buah delima wehh..cian ko...t klo aku jmpe..aku blikn k...

    ReplyDelete

  6. ♥ OSHINZ
    -->> YEAY..GOGOGO

    ♥ N
    -->> A'AH YUNK..DA PUAS AKU CARIK..X JUMPE JUGAK..THANXXXXX

    ReplyDelete

  7. ♥ ZIE

    YUNK..BUAH DELIMA NIE ELOK TAU..BYK KHASIAT...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥