♥ TIDO SENSORANG

8:55:00 AM


hurm..sedih nie..
nape ek?cozzzz
start 1hb nie hubby dah keje tmpat baru..
kat sony..
dia tukar keje tuk dpt income lebih..
situ lg masyuk dr tempat dia keje skrg nie..

Tapi, yg x bestnye..kat situ kene keje shift..
Sminggu siang sminggu malam..
waaaaa, aku kene tido sorg nanti weh..
lenakah aku tanpa bantal peluk yg besh itu..huhu

terpaksa la aku merelakan walau dalam separuh terpaksa..
yela, utk hidup yg lebih baik kite kdg² terpaksa korbankan sesuatu utk dapatkan sesuatu..
so, nielah pengorbanan yg harus aku buat..

kene bersiap sedia dari skrg if aku kene bersalin time dia keje malam..huhu
sekali pk mmg sedih..yela nak kene tido sorg² weh..
buatnye ade emergency ke ape..
haru aku..so, kene plan dari skrg..
mane aku nak bersalin..kampung ke kat sini..

tp, if aku bersalin kat kampung, mmg sah² mr hubby xde mase aku tgh bertarung nanti..lg haru..
apepun, aku kene redha jek la..
harap sumer baik² sajork..
sedih nie sedih..huhu

XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. alah.. sabor la yunk.. tp mmg sedih pon ble pk nk tido sensorang..

    ReplyDelete
  2. kesian die...hehe ..take care tau yg:)

    ReplyDelete
  3. ala..la..la...cian nye kat u...
    tak pe dia...demi rezeki anak u tu. u kena bersabar k...=)

    ReplyDelete
  4. saba k..sacrifice tu lebey bebaloi...hopefully dbls gn rezki y mlimpah...amiin..

    ReplyDelete
  5. alololo..sgt x best kan. tp xpe yg...pergorbanan terpaksa di buat dgn terpakse...hehehe :P

    meh t aku temankan ko ek ek :P

    ReplyDelete
  6. kesian sis...xpe2 moga sumenya ok2 je..just kena bersedia pape in case kn..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥