♥ MAK BUYUNG 17 MINGGU = 4 BULAN LEBIH =)

8:46:00 AM



Hello geng...=)
Lamenyer mak buyung x update kan..ambik mase & mood..hehe
Tunggu betul² sihat baru buat come back..hehe
Skrg aku dah oke, cume x sihat org mengandung tue biase la..
Memang x kan hilang sampai bersalin..so sabarkana aje lah..


Haaaa, ari nie nak show off muke nga perut aku..
Dah 17 minggu lebih @ 4 bulan lebih..
wee..bile tgk perut skrg baru lah rase mengandung..
sblom nie x nmpak sbb selera nan ado..
meh layan pic aku meh..
aku tau korang rindu aku kan..haha


comel jek tgk..hikssss
mr hubby dok geram tgk perut aku..
dia ckp seksi..haha..
padahal perut nye merekah x pyh ckp la..
yela, aku nie kurus jek..
bile nak berlaku pembesaran tue, harus la merekah giler kan..
aku sapu johnson baby jek..
lgpun perut aku nie sensitif..gatal weh..asyik nak garu jekk..huh


Owh ye, aku dah g scan 2 mggu lepas..
suke tgk baby active..Alhamdulillah baby sihat..
x tergambar rase sayu biler dpt tgk dia moving..
padahal xde la nampak cam real baby kan..
tp biler ko tgk...alahai, comel wehh
besarnya kuasa TUHAN tue..



Minggu nie aku plan nak g berurut..
Sbb aku terlampau byk angin..
Mak aku dah kirim air tawar bagai dah, siap wat mandi lg..
Nie tetiap mlm mr hubby la yg tukang urut..
Tp ko paham jek la klau tgn laki urut..
kasar weh, sakit badan aku..tp klau x urut belakang aku gak yg sakit²..
Nak xnak kene la suh dia urut gak..



Lagi 5 bulan aku nak bersalin..kejap jek rase..eiiii
skrg aku dah boleh g jenjalan..haha..
tp biler malam merasa lew ko penat pening bagai..hiksss
pepagi aku weak ckt sbb mmg akan muntah everyday..
biler masuk tghari baru aku rase segar ckt..

hurmmm, tue jek kot story aku..xtau pe nak citer..huhu
to Princess_N, aku dah sihat..meh jumpa meh..hehe








XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

9 kata cinta

  1. YEAYY...MAK BUYUNG DA TUNJUK PERUT..SUKE..SUKE...NK JMPE..BILE EKK YUNK...NTI AKU ROGER..KLO SOK T.ARI?? OR SABTU NI AKU TDO KT PULLMAN..

    ReplyDelete
  2. ala..comel yer perut..suke2..amboi..jumpe N je ke..aku tak nak ke..hahahaha

    ReplyDelete
  3. wahhh...dh mengembung dh yang. a'ah comey jek tgk. aku plak jd x sabo nk jd mak buyung gak..hehe

    ReplyDelete
  4. Hehe..org pun excited jgk smpi tetiap hari pun nak amik gambar perut..hubby pun dh phm..

    ReplyDelete
  5. salam,,jenguk2 blog awk,,n folow blog awk skali,,sudi folow ler blog sy lak,,http://abbysicomel.blogspot.com. tq

    ReplyDelete
  6. salam,,jenguk2 blog awk,,n folow blog awk skali,,sudi folow ler blog sy lak,,http://abbysicomel.blogspot.com. tq

    ReplyDelete
  7. wah comel je perut u tu..huhuhu suka nengok...=)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥