♥ HB 9.9

3:50:00 PM


baru blk checkup..
sgt xde mood
HB aku turun lagi..
dari 10.1 ke 9.9....alahaiiii

mggu depan kene pg tuk scan..
pastu mggu lg skali kene pg checkup lg..
dah la lame giler tggu kat klinik tue..
dari kul 10 pagi smpai 3 petang baru siap..

sgt tensen dan susah hati..
tlg la kengkawan bg cadangan cmane nk bg HB tggi selain kne makan bayam, hati dan kerang..tolong la weh...huhu


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. dtg weddh aku..cnfirm nek hb ko...muahaha..ade kaitan kerr??

    ReplyDelete
  2. ciannya..org x mkn pun smua tu tp alhamdulillah Hb ok je..iron tablet mkn tak? jgn missed la..folic acid pun..
    vitamin c pun kena mkn sbb ianya membantu penyerapan zat besi..
    jgn tensen2 tak baik untuk kandungan..wat steady je ye..happy2 sokmo..;p

    ReplyDelete
  3. yunk... mase mkn ubt jgn minum ngn air manis tau especially kopi ke teh ke.. ubt xleh jln t.. sbb 2 ubt x berkesan.. nurse ade gtau x sal 2?

    ReplyDelete
  4. hye zaza...
    ni sama kes la ngan mira jugak neh..

    lama gak mira check up HB rendah.. sampai la 1 aritu mira p private clinic then doc sarankan makan SAFERON untuk tambahkan darah.. Memang sangat2 berkesan.. sbb saferon tu 2x lebey dari iron tablet..

    cuba la eh.. =)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥