♥ KENE MASUK AIR LAGI 2 BOTOL..

12:09:00 PM


Ya Allah, besar sungguh ujian kali nie..
X pernah lagi aku alami kesakitan seperti skrg..
Buat kali kedua, aku kene tahan kat wad sbb hyprem..
Selasa mlm x blh tido langsung sbb asyik muntah..
Dek kerana x tahan, aku kejut mr hubby kul 4 pagi..
Pg hospital sbb tubuh aku dah lemah sgt..

Aku dah x berdaya nak tanggung..
Sungguh aku merasa sgt perit..
Anak, andai kau lahir jadilah insan yg taat pada kedua orang tuamu ini..
Sesungguhnya, menerima kehadiranmu anak, ujian yg sgt besar bagiku seorang ibu..

Kuar wad kecemasan dalam pukul 11.00 pagi..
Sian mr hubby kene tahan mengantuk tunggu si isteri..
Bayangkan dari pukul 4pagi smpai 11pagi dia x tido..
Terima kasih abang..

Kukira, pengalaman ini mengajar aku betapa besarnya pengorbananmu ibu..
Kupanjatkan doa ke hadrat ILAHI, moga kesakitan ini akan sembuh jua..
Amin..

Semalam, masih x boleh tido..asyik muntah jek..pening xyah cakap la..
perut pulak sakit yg amat..tp aku gagahkan jua diri dtg keje..
Walau badan tersangat lemah, kpale sgt berat..


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. Yunk..kuatkan diri ok..jgn terlalu tertekan ok..

    ReplyDelete
  2. ♥YANTIE

    THANX DEAR..

    ♥MAR@ZIEY

    DAH XTAU CMNER NK KUAT YUNK..AKU RASE LEMAH SGT SKRG NIE..DGN X BOLEH MKN..GIVE UP PUN ADE JGK RASENYE..

    ♥N

    X OKE LG YUNK..KPALE MASIH WENG², SELERA MKN PLAK XDE..PERUT SAKIT SGT..SKRG PINGGANG LAK YG SAKIT..BESAR SUNGGUH DUGAAN AKU MENGANDUNG NIE..

    ReplyDelete
  3. ciannye..

    sabar ye..

    camtu la pengorbanan seorg ibu.. tu baru time peknen.. lom mendidik, mengasuh & membesarkan dorg.. lg byk ujian.. Moge terus tabah ye yang!..

    ReplyDelete
  4. akak, take care banyak2.. messy sentiasa doakan keselamatan akak ngn baby akak.. jge diri yer.. byk2 la berselawat..

    ReplyDelete
  5. kesian tgk ko yang. be strong ea. aku taw ko kuat. get well soon. aku doakan ko akan kembali sihat.

    sakit tueee kene masok air. aku pnah kene taw.

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥