♥ KEJAP OK KEJAP X

11:37:00 AM


da xde mood nak update blog...
Sebabnye, kejap alahan aku ilang kejap nantikan ade balik..
baru 2,3 ari nak sihat baik..alih² pening+mual+loya menjelma lagi..
Kadang² aku rasa marah..tp cepat tersedar ini smua ujian..
ntah la, hati nie mmg selalu berbolak balik..

semalam, smua yg aku makan keluar habis..
even minum air segelas pun akan kuar jgk..
tido x yah ckp la mmg selalu x lena..asyik sedar jek..
Agaknye nie last pregnant tp xtau la kot Allah nak bg rezeki lagi..

Tapi, mmg ambik mase yg lame utk aku pregnant balik..
Nanti dgn ade anak lg susah..
Pening nie yg buat aku geram..
Klau pening, aku x lalu mkn..nak keje pun x boleh..
alamatnye asyik bongkang jek la tp tue pun x selesa..

Semayang pun nak pitam..kdg sampai menggigil..
kuatkan jgk semangat dtg keje sedangkan badan lemah sgt rase..
tgk pc pun x lalu dah..
biler la agaknye nak berakhir ye...
Ya Allah...





XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. cian ko yang. harap ko kuat. kate org after 4-5 months of pregancy nnti...baru alahan ilang. bertahan ea... :)

    ReplyDelete
  2. bawak banyak2 sabar.. dah jadi org pompuan ni kene rasa la seme ni kan..

    Sbb tu syurga di bwah tapak kaki ibu kan..

    Kite dokan kamo cepat2 baik dari alahan ni ye..

    Take care

    ReplyDelete
  3. akak.. na mao putus asa yer.. sabo banyak2.. mmg messy ta tawu cm ner penderitaan akak, tapy hope sgt akak fine2 jork.. take care urself n baby okei..

    ^_^

    ReplyDelete
  4. mesti boleh!!!!percaya pd diri... jaga kesihatan elok-elok...

    ReplyDelete
  5. ko da bp bln ekk..?? cane ni nk jmpe aku..larat dok?

    ReplyDelete
  6. Hey! I know this is kinda off topic but I was wondering
    if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding
    one? Thanks a lot!

    Also visit my site :: Las Vegas Washer Service

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥