♥ ALHAMDULILLAH, BERKAT DOA ANDA SEMUA..

8:50:00 AM


Salam..
syukur ke hadrat Ilahi atas kurniaan-Nya pada hari nie..
Alhamdulillah, kesihatan aku dah semakin baik..
Berkat DOA anda semua, alahan aku dah semakin kurang..
Setakat muntah di pagi hari tue aku leh terima dah..
Then, bile dah masuk tghari..badan aku dah makin kuat..

Terima kasih pada yg byk bagi semangat..
To mAr@ZiEy thank for THIS ENTRY ..
terima kasih yang tak terhingga atas kesudian mendoakan kesihatan aku..
hanya ALLAH S.W.T yg mampu membalasnya..

hari nie genap 14 minggu usia kandungan aku..
dah masuk trimester kedua pun..
insyaAllah, alahan dah semakin baik hendaknya..
selera makan pun dah ada even x la selera mane pun..
tp dah boleh bagi zat & khasiat kat baby..Alhamdulillah..

Nanti ada masa, aku post entry pic aku skrg nga pic perut aku..
Assalamualaikum...




XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. Alhamdulillah...ko semakin baik..takmo da pk yg bukan2 lg ok..kter skg ni kene sentiasa happy je..biar baby kter tau kter ni happy ngan hidup skg..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. chaiyok~chaiyok akak!!

    ^_-

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah....moga ibu dan anak ibu sihat saja...:)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥