♥ Rupa 4 Weeks Baby ♥

11:25:00 AM


Mcm biase la kan..
Aku nie teruja lebey..haha

so, harus rajen google pasal baby skrg..hiksss
meh aku tunjuk akt korg rupa baby bile 4 weeks..


Yang nie dia tunjuk detail..korang tgk la sndiri..
Tgn & kaki dia da kuar ckt..
mata pun da ada..da leh tgk hati jantung sumer..
tulang belakang bengkok lg..



nie kedudukan dia dlm perut..
yg nie x nmpk sgt..bwh nie lg jelas..


haaa, nie yg zoom punye..hehe
ooo baru tau dia duduk cmnie dlm perut..
dia xkuat lg nie..
sbb tue nie tahap kritikal..
kene jage bebtul..



nie dr sudut belakang..sumer aku carik dlm google..
mane 4 mnggu jek aku ambik..hehe..
excited la katekan..


nie pun same jgk..
walau dia kecik & jauh je rase nga kulit perut tue..
tp perut akan besar sbb sarung dia tue membesar..
huhu..

aku nie da la buncit..
mmg akan besar giler la perut aku nanti..
mr hubby pun pelik tgk perut aku..
besar semacam..haha



tgk la perut aku nie..
da nmpak kan walau baru 4 minggu jek..
nie lom mkn lagi nie..
lepas mkn lagi la nmpk besar..huhu

perut aku mmg da buncit kan..nk wat cmner..huhu
berat aku skrg 49.5kg..
nanti xtau la bape naik..

owhh ye, aku xde alahan pape lagi, so..
akan sentiasa ada entry baru..hikssss
almost pasal aku preggy la..haha

yela, i'm going to be a MAMA tau..
then mr hubby will be ABAH..hikssss
winksssssssss




XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

10 kata cinta

  1. haha.. comel je da nmpk bump skit2..
    baby dlm rahim, bukan perut :P

    skrg u mkn benda berkhasiat tau.

    say no to maggi ..hehehe

    hehe tak sabar nak tgk u nye perut besar2.. yeahyeahhhh .

    ReplyDelete
  2. waa..nanti perut mesti akan nampak besar
    cam akak lah.org cakap kulit perut tebal.sebab tu baru 8 bulan,dah cam nk meletup.
    yg tak best,kulit perut tebal nie kalu tak jaga susah nk kurus ti.huhuu...

    ReplyDelete
  3. mesti exited..same je hampir setiap hari google pasal pregnancy..;p
    start la amalkan membaca al-quran setiap hari..moga kita mendapat anak yang soleh/solehah..;)

    ReplyDelete


  4. ♥ FAIZ FARISH ♥

    A'AH KAN, KECIL SGT..RASE GERUN PLAK..HUHU


    ♥ MINI ACE ♥

    OPPSSSS SORI YE BABY DLM RAHIM BKN DLM PERUT..HEHE EXCITED SMPAI TULISPUN DA MERAPU..HAHA..
    TULA, SAYEP NIE SUKE SGT MEGI, MY FEVERET..XPE 4 MY BABY, I'LL SACRIFICE...CEAAAAA


    ♥ KAK ZURIS ♥

    YE KAK, KULIT PERUT SAYE TEBAL IKUT MAK..SBB TUE LA PERUT DA NMPAK BUNCIT..HUHU..NANTI KENE BTOL² DIET NIE..HIKSSSS


    ♥ YANTIE ♥

    SGT EXCITED..INSYAALLAH AKAN BUAT PERKARA² YG BAIK SEMASA PREGGY NIE...AMINNN

    ReplyDelete
  5. wahhhh...bestnya tengok.Dah terasa cm comel ja,wlpun baru tngk yg belum cukup sifat...Tahniah coz dah comform jadi IBU!!!ibu,mama,ummi, emak..semua akan dirasai dlm tak berapa lama lg jer....Tahniah skali lg.

    ReplyDelete
  6. anin suka tgok ibu mengandung.. nmpk seksi je.. hee

    ReplyDelete


  7. ♥ FOREVERTOGETHER 3

    YE, SUKE TGK KAN..PERASAAN SEMCM JEK..BERBAUR-BAUR..HEPI, SEDIH, TAKUT..SUMER ADA..YES I'M GOING TO BE A MAMA SOON...WEEEE


    ♥ EYES143 ♥
    SEKSI TANG MANE TUE ANIN OIIIII

    ReplyDelete
  8. bakal mama nie memg rajin dok google baby kat lam pewut camner.. bagsu2 tu leh belajar & amik tau keadaan dier camner kan zaza..

    ReplyDelete
  9. Hehehe..aku bru 6 minggu da rse akan pembesaran perut aku..hehe..di tambah ngan kebuncitan yer..hehehe..tp tak la obvious sgt..tp..kalau pkai jeans or seluar kerja..aku mesti bukak butang..coz aku da rse sempit..tkut baby aku lemas lak..hehe..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥