♥ New Entry & ngidam Wallet GUESS dari blog MISS REDDISH ..hiksssss.. ♥

12:32:00 PM




Dalam saket² pun..nk jgk wat entry kan..
rindu owh & boring lorh..

Asal bukak blog jek, entry yg same..huhu, bosan aku weh..
Xpela wlau entry nie entry bodoh kan..haha
nanti mggu depan aku rajenkan diri wat entry..hiksss

Xde ape nak citer..just nk ngade² wat entry baru..huhu..


Owh ye, semlm aku ngade dok ngiyau kat Miss Reddish mintak tolong dia belikan aku wallet guess dlm entry dia yg NIE..

MISS REDDISH YANG CUN AHHHH..CUN AHHHH....HIKSSSSS


berkenan sgt weh..byk kali gak aku dok belek..smpaikan da xtahan kene la tebal muke mintak tulun CIK MERAH kiter tue belikan..huhu

So, kebetulan mase aku dok ngiyau sms dia tue dia tgh kuar nga TILLA..so, semlm ptg dia tros belikan..
siap wat entry lagi sal BELI WALLET GUESS tue tau..


thanx ek yunk sbb sudi tolong belikan..mak terharu nokssss...huhu
pssttt korang, sore MISS REDDISH nie sedap giler weh..sumpah ko sedap..mcm knorr pasti sedap tue..huhu..mmg xleh dinafikan lg kesedapan dia..hiksssss

nanti da smpai aku wat entry psl tue lak ek..hiksss
x sabor nk pakai weh..lalala


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. yup sore kakak zie syg nie sedap bangat hehe

    ReplyDelete
  2. hii nice blog.. cute..
    hihi..sy folo awk.. hehe.. sudi2la kiranya..

    ReplyDelete
  3. huhu....aritu aku de nmpk wallet ko nk tu kt JUSCO...tp kt johor laa..hahaa..lame da aku x tukau wallet..

    ReplyDelete
  4. org lain ngidam nak mkan2 bagai,pn zaza kita ni ngidam nak wallet ye..
    cantikkk wallet tu yang..

    ReplyDelete
  5. hehehe....takpe..boleh jadik terapi ketika sakit..hehe

    semoga cepat sembuh ye..

    regards,
    Triplesmiley

    ReplyDelete
  6. yang, ko ckp cun ahhh cunn ahhh, dh mcm bunyik censored 18sx ler plak aku baco weh...wakakakakakaka :P cunnn lerr sesgt tuh. muke tempe...wakakakakaka :P


    same² cyunk. nnti turn ko lak ek aku susahkan jd tukang beli C&K aku. tunggu aku dh ade duit berkepuk², baru aku soh ko skodeng n rembat...lalalalala


    :P

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥