♥ Sape Tau Camner Nak Download Video Kat Youtube Ke PC? ♥

2:25:00 PM



Wah, tajuk panjang lebar weh..

Korang, aku nk mintak tolong..
Kalau ade sape² yg tau
cmner nk download video from youtube ke PC,
Gtau aku ek..


(",)


Aku nie still buta bab IT nie..
Lom cerdik pandai lg..huhu

TOLONG SAYA BANTU SAYA
>"._."<


XOXO
ZaZa

You Might Also Like

15 kata cinta

  1. mak taw nyahhhh..mak taw..hehehe. mule²kan, copy URL vid tuh then gi ke website nih -->> www.keepvid.com

    pastuh tempek je URL td kat download nyer box..pastuh follow step given :)

    try la ^_^ kerr ko nk aku wat tutorial bergamba??? hehe

    ReplyDelete

  2. ♥ ZIE ♥

    HOOYEHHHH..AKU TRY SKRG JGK..WEEEE...KO NIE SAJE JEK PERLI AKU KAN..MAJUK AH..HUHU..

    NANTI KLAU JADI AKU CIOM KO EK..WAKAKAKA

    ReplyDelete
  3. slm, ade byk cara
    care lain, akak leh donlod YouTube Downloader, die cm grabber software la, kalo google website die yg ni (http://youtubedownload.altervista.org/) then install kt pc akak

    pastu, bile2 je akak nak donload video dr utube, klik icon YouTube Downloader, copy URL video and tekan je OK

    -done-

    best plak mengajar. sharing is caring rite :) sorry kalo slh silap :)

    ~slm ziarah. 1st time tggl komen. slalu jd silent reader je :)

    ReplyDelete
  4. gune lah software orbit..besh je..smooth seyh!

    ReplyDelete
  5. satu lagi,
    paling sempoi, gunakan firefox dan install jer addon download helper dia di browser toolbar,...mana2 movie,audio etc semua dia boleh download direct kepada desktop anda....x payah ada software lainlagi...heheh

    ReplyDelete
  6. hye there..

    boley la try download utube downloader then da boley da download video:)

    ReplyDelete
  7. Naim, tenkiuuuuu yanggg. sepantas halilintar kooo aku pi download...hahahah :P

    ReplyDelete

  8. ♥ TO ALL ♥

    THANX KORANG SUMER YG BG MCM² JENIS SOFTWARE..THANX SESANGAT..

    SALAM KENAL PADA YG BARU KENAL..
    =D

    ReplyDelete
  9. salam..nk nyampok gak :)hehe.
    tanak pakai software pon takpe.ade care lg senang. mule2 bkak video yg kite nak tu..lepas tu dkt url tukar kan ke voobys. contoh http://www.youtube.com/bella tukar kan ke http://www.voobys.com/bella. just tukarkan perkataan youtube ke voobys saje.hehe.senang kan? tryla.lepas tu download

    ReplyDelete
  10. jom lonload!! akak lonload realplayer.. ngeee..

    :P

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥