♥ 5S ♥

9:50:00 AM

Ape yg 5S tue?
Ala aku pun x reti sgt yg aku tau 5S tue ade 5 prinsip..
Sisih, Susun, Sapu, Seragam, Sentiasa Amal

Klau dlm bhase Jepun lak aku lupe lah..huhu

So, ari nie dgn semangat nye pakai baju 5S..weeee


Nanti nk mengganaz kemas bilik boss..huhu
Tanggungjawab PA merangkumi sumer ye..
Bilik boss pun PA kene kemas..
Angkat buku berat² tue..
Boss just tunjuk², arah² jek tau..wuaaaaa


Cmner nk pregnant klau asyik kene wat keje berat jek..huhu
Sia² jek la usaha kami tiap² malam..winkssssss



Ari nie hepi sbb dpt pakai suar dtg opis..
Kesempatan yg x mungkin aku lepaskan..
Pakai jeans lagi tau..haha

Lantak oke..
Padahal mane leh kan..
Akukan ganaz..so, suke ati aku..wahhhh
Mcm opis aku jek..weeeeee



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. bos memang tau.. tak pikir btul. buat ah sendri.. atau buat ah sesame. ngade oh..

    ReplyDelete
  2. alahaiii...lawanyerrr bini kamaruddin nih arinih ah. mane x nyer laki ko smakin angau weh...hahahaha

    haa tuh la kan. tp if nnti ko peggy kan yang, sila gtaw boss ko namo soh die buli ko wat keje berat². if die wat gak...awal ko habaq kat aku k. leh aku pinjam pistol dillah n tembak kepala die...hiksss


    :P

    ReplyDelete
  3. hehe..
    bahaya oohh..
    \censored muaahha..

    slamat mnimang chya mata

    ReplyDelete

  4. ♥ OSHINZ ♥

    A'AH KAN..APE SALAHNYE KLAU DIA PUN TURUN PADANG SKALI..X PATUT TAU..HUHU


    ♥ N ♥

    YEKE YUNK?KO NMPAK KATNER? TUE BAJU 5S MOF TAU..WEEEE

    ♥ ZIE ♥

    AKU ARI² LAWO YUNK..HAH PASAN SNDIRI WEH..HIKSSSS
    NANTI AKU GTAU EK..LEH SUH KO TEMBAK..=D

    ♥ PINQIB ♥

    HUHU, XDELA CENSORED MANE PUN YUNK..WEEE

    ♥ ZUE ♥

    PHEWIIITTT BALIK KAT KO SAMBIL KENYIT² MATE..HAKSSSSS

    ReplyDelete
  5. akk ni comel..mcm tak caya jer da mried..;)

    ReplyDelete

  6. ♥ BUNGA ♥

    -->>HAH, COMEL?NGIGAU EH YUNK...HIKSSSSS

    PSSTTT MMG DA KAWEN LA YUNK..HUHU..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥