Bersamamu..

Kuselalu ingin bersamamu..
Kuselalu mahu dibelai manja olehmu..
Yang ku mahu selalu kau ada disampingku..
Yang ku impikan bahagia bersamamu..

Namun,
Impian tak semudah harapan..
Pelangi yang diharapkan kadangkala petir pula menyapa..
Sepi yang ada di hati..
Seringkali menyiksa diri..

Wanita Solehah

Apa mampu menjadi sebaik Aisha..pendamping cinta yang setia..Isteri yg taat..Rela berkorban apa saja demi sang suami yang disayangi..Relakah aku terluka untuk membahagiakan cinta hatiku..Perlukah aku kecewa dalam menyemai ayat-ayat cinta bersamamu kekasihku..Hanya sabar jawapannya..Hanya iman tugunya..Ya Allah Tuhanku Yang Maha Kuasa, KAU peliharakanlah rasa kasih ini agar sentiasa mekar indah di taman asmara..Menyemai cinta bersamanya..Menggapai angan dan impian yang sering aku dambakan..Mohon padamu kekasihku..Percayalah pada cinta sejatiku..

Sekali Ini Saja


Bersamamu ...
kulewati ...
lebih dari seribu malam
Bersamamu ...
yang kumau ...
namun kenyataan yang tak sejalan

Tuhan bila masih ku diberi kesempatan
izinkan aku untuk mencintanya
Namun bila waktuku telah habis dengannya
biar cinta hidup sekali ini saja

Tak sanggup bila harus jujur
hidup tanpa hembusan nafasnya...
Tuhan bila waktu dapat kuputar kembali
sekali lagi untuk mencintanya...
Namun bila waktuku telah habis dengannya

Biarkan cinta ini...
Biarkan cinta ini...
Hidup untuk sekali ini saja

~Tentang Seseorang~


1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia ini menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.


2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.


3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.


4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang, walaupun dia tidak menyukai anda.


5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.


6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.


7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.


8. Anda seorang yang istimewa dan unik.


9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.


10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah sebaliknya.


11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirlah semula; mungkin anda yang meminggirkan mereka.


12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya,tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat-laun anda akan memperolehinya.


13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci & cela.


14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.


15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik. Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk menyayanginya, tapi sepanjang hidup untuk melupakannya.


BAD DAY..BAD MOOD..HUHU

Lame x update coz blk kg hari rabu lepas..mak masuk spital sbb demam da lebey 2 mggu and doctor suspek denggi..
bile kol mak pg rabu tue and dia ckp dia kt spital..
trus kol akak tnyenk blk ke x..then dia ckp nk blk..
suh dia book tiket flight mlm tue jgk and mntak cuti kt bos 2 hari khamis and jumaat..
smpai kt kota bharu dlm kul 10 lebey..trus g tgk mak yg dok kat wad kecemasan..
so sad tgk mak cmtue..:(

nak tggu mak tp kpale pening sgt then mak ckp xpela dtg esok jek..huhu
ari khamis smpai la ahad tggu mak kat spital..
semlm kene blk putrajaya coz ari nie keje..
mak x leh kuar spital lagik..xtau la bile leh kuar..:(
flight kul 5 so kul 2 da kene blk umah bersiap..
then ayah antar g airport kb..

smpai KLIA dlm kul 6 lebey..
'Abang' dtg ambik...rindu sgt kt 'abang'..
huhu..
blk umah ingat nk kol mak mlm tue tp baring je mate lelap..:(

dlm kul 10 'abang' dtg bwk nasi..hurm..
kalau dia x dtg mesti tertido smpai pg..hoho..
nk mkn pun x larat coz penat..'abang' suap pun xlalu gak..:p
sbb da terlalu letih ingt nk tdo jek..

pg nie bngun lmbat agi..huhu
masuk keje badan 'lembik'..hurm..
xde semangat jek..letih sgt2..asyik ingat nk tdo jek..

Hurm..Penat...

huarghh...owg cuti sonok tp sy cuti penat la..huhu
kursus kawen mmg penat..coz kene dgr ceramah..hikhik..x baek kn..
pengajaran?? herm..ape ek..hehe
kene tggu lepas kawen tgk berkesan x...haha
tp besh coz org laki salu kene nasihat psl nafkah dan tanggungjawab..haha...

semlm jumpe my oldfriends n jgk classmates..laki n pompuan..yg pompuan study engineering kt uniten n laki ambik course electrical kt uitm s.alam..dlu diorg nie kapel..tp putus atas sbb2 yg xdpt dikesan..hik
tp skrg leh jadik bestfriend..herm ntah la..yg pompuan nie da de bf study kt jerman, tp yg laki nie lak bru jek clash..herm sedey kn??
tp suke tgk diorg, walaupun penah kapel n putus tp x gaduh pun..
still leh jadik kwn yg teramat baik..korg leh ker?huhu..sy pun xleh rasenye sbb...sakit ati woooo...:(

jmpe diorg kt masjid putrajaya, lepak jap pastu g mkn kt nims kt area bangi..
my abg x follow coz dia g spray rim kete dia (x abis2 nga kete..herm:( xsuke)..
xtau nape tp sy mmg hepi tgk diorg...nape diorg clash ek..yg tue biar la jadik resia ok..
hikhik..then lepas tue sy blk..

herm, biler da sorg2 kt umah windu my abg la..msg dia x bls..col pun x angkat..herm:(..
nape ek?..majuk ke sy kuar tanpa dia..spatutnya sy yg majuk coz dia x ikut sy..(dia mmg cmtue ssh klau ajak jmpe kwn sy..dia segan tp sy xsegan pun jumpe kwn dia..ermmmm....
byk kali kol tp x angkat..
xpelah sy pun lepas gosok baju tdo dlm kesedihan..then pg nie bgun lewat, smpai opis pun lewat kul 8.05..spatutnye kene masuk kursus computer yg bahagian buat tp bos xbg..herm bos sy nie mmg cmnie..nanti len kali sy citer psl bos sy ek..coz dia pelik skit..syg sgt kt sy..oooppss jgn slh phm..ok la nanti sy citer ek..erm nk upload gmbar la jap..hehe..wink..

Cuti Dan Cuti...hoho

Assalamualaikum semua...

Herm..penat sgt rase nye..
Semlm blk keje trus tido smpai la pg nie bru bgun..
teruk kn..hehe..
Tp lmbat gak masuk keje..punch card kul 8.04..haha
Seb baik bos lum smpai..coz dia masuk kul 8.30..haha

Herm..x sabar nk cuti sok..3 hari lagik cuti tue..beshnye..
Tp, kene g kursus lak, bru ingt nk bgun lmbat..hehe
Ari isnin lak nk g umah akak..
Nk g main2 nga anak sedara..windu sgt kt dia..
Selamat bercuti utk u all semua..