♥ Usaha Tangga Kejayaan ♥

10:37:00 AM


wink²..nape tajuk entry cmtue?haha
sbb nye aku nga mr hubby tgh berusaha utk membuat baby..wakaka..giler 18sx..ahhh, dulik hape aku, suke ati aku la..huhu mengong sejak 2,3 hari nie..cuaca x menentu pastu kat opis nie sejuk semacam..mula la aku nak x bape sihat..mr hubby pun dah kene flu dah..sian dia aku tgk..dok sok sek sok sek..dia klau sakit susah nak baik..huhu..

tapi dalam x sihat tue tetap jua gagah perkasa..hikhik..dah² karang aku melalut ntah ke mana..nahas nanti blog aku kene banned..wakaka..ari tue raye korban aku balik kg, dlm 4 hari jgk la..giler jem weh..naik lenguh pinggang aku..sudahnye, org lain tgh sibuk dok sembelih lembu, aku nga mr hubby sedap² dok bongkang..yela, kami smpai kul 7 pagi raye tue, mmg ngantuk giler la..

mak aku pun x larang sbb dia tau kami mmg penat..dekat nak pg semayang jumaat baru la bangun..then, mr hubby hantar aku g umah mak tok sbb diorg wat korban kat sane..mr hubby lak g semayang jumaat..

satu malam tido umah mr hubby, lagi 2 malam tido umah aku..harus la kan aku merengek manja² ckt sbb nak lebih umah aku..haha..pastu isnin pagi bru gerak balik cnie..jem lagik..tension weh..dari kul 9.00 pagi kul 8.00 mlm baru smpai..


p/s:aku bosan sebenarnye..xtau nak watpe,
tue yg sodap merapu tue..haha..



Lot's of lurve,
Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. wowowowow.gagah perkasa you!! hahaha.

    hehe. xleh nak ckp apa pasai sy tak kawin lai :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mini
    hehe..org da kawen nie mmg gatai yunk..huhu

    ReplyDelete
  4. ♥N♥
    tau xpe yunk..cian mr hubby..penat dia weh..aku nak drive dia x kasik..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥