♥ Service Kete ♥

10:40:00 AM

Nak citer sal aku g servis kete 5hb lepas iaitu sabtu..citer basi dah nie weh tapi aku xleh nak citer mggu lepas sebab aku demam teruk..huhu
sebenarnye lambat lagi nak kene service dalam 100km lebih lagi..
tapi disebabkan kete aku wat hal raye haji ritu..
mr hubby suh g servis awal..kali nie aku x g servis kat perodua..
aku servis kat tmpat mr hubby salu servis kete dia..



kete tgh operate..huhu..aku malas nak ambik tahu..
aku lepak kat luar jek..hoho
yang aku circlekan tuh mr hubby..
dia yg sibuk² ambik tahu..
tuan punye kete wat x tahu jek
kalo pape diri sndiri gak susah..huhu



lepas servis kete, kitorg g servis kete..sbbnye dah lame sgt kete nie x mandi..
dekat 2 bulan aku rase..hoho..nie pasal tuan dia teramatlah rajen..haha
lepas tue aku g hospital az-zahrah tgk akak aku yg warded kat situ..
pasal kes dia kene jangkitan kuman kat tmpat dia belah ritu..

then, lepas tue kitorg grak g jom heboh..
tggu next entry ek sal tue..huhu..
adiiooooosssssaaaaaa.....




Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. waaa... beselaa da ade kete kene jaga la kan.. hhehe

    i pun xsbr nk tunggu 'si putih' i sampai.. ;p

    kene blaja2 jaga kete laa pasni.. adeh2

    ReplyDelete
  2. tuh yg leceh tuh ado keto. tp kalau xde keta, lagikkk la leceh kan. xde susah, ade pun susah..hahaha

    nasib baik myvii ko kaler putih yang. kalau kaler merah...kompom aku makan ati kejelesan...haha

    ReplyDelete
  3. ♥ izah ♥

    hoho..letih yunk nk jage myvi satu nie..dah la putih klau malas mmg nmpak lew tompok² itam situ sini..si putih tue kete ape yunk..=)

    ReplyDelete
  4. ♥ zie ♥

    tau xpe yunk..xde kang patah kaki lew aku nak g keje..kete mr hubby lak manual..malas nau aku nak pandu..huhu..haha, mase nie aku jatuh hati kat kaler putih..nanti klau ade rezki insyaAllah aku beli kete lain aku beli kaler merah lak...lalalala...haha

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥