♥ Pagi² Dah Buat AKu Marah ♥

9:58:00 AM

Aku mcm biase la tiap² ari smpai jek opis g beli breakfast..biase aku g beli kat kastam sebelah..tapi hari nie disebabkan ujan aku g beli kat kafe bawah nga cc aku..
tgk org xdela ramai sgt..biase jek

Aku ambik nasi goreng nga sardin..air milo kosong suam..tibe time nak bayar dia ckp RM5.00..mak oiii..mahal sgt ker nasik goreng nie..klau nak ikutkan harga dia dalam RM3.50jek..yela, air tue RM1.00, nasi leh la ko ckp RM2.00 & sardin tue RM0.50..tapi ape kehalnye smpai RM5.00

Sakit hati tol aku..makan nasi ayam pun RM4.50 jek..patut la ramai komplen..mmg mahal nak mampos..klau sedap tahap gaban xpe gak..nie setakat boleh makan jek..aku masak lagi sedap tau..huh


Korang tgk la makanan yg harga RM5.00 nie..x berbaloi langsung..sakit hari aku..
mogok.....



Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. cittttt!!! sgt cekik darah nah weh. lenkali ko tampo gune kaki jek die yang...hehe

    ReplyDelete
  2. mahal.mmg mhl la.sardin je pon.huhu bukan ikn mhl pom. ban ,kedai dia .huhu

    ReplyDelete
  3. ♥ N ♥

    tau xpe wehh..geram tol aku

    ReplyDelete
  4. ♥ zie ♥

    bukan setakat tampor yunk..aku terajang tros..haha

    ReplyDelete
  5. ♥ mini ♥

    mmg aku x pegi pun dah yunk oiii..mahal nak mampos..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥