♥ Nape Dia Cantek Sangat ♥

2:10:00 PM

Kat Malaysia nie...
Satu² nye artis yg paling aku suke ialah
Dato' Siti Nurhaliza..
Nape aku suke dia..
Sbb bagi aku dia cantek sgt²...
Untuk weh Dato' K dapat dia..
Telan liur jek la laki lain..
Mesti Dato' K bangga giler dpt Ct nie..huhu


Jelez aku tgk dia nie..
Dah la cantek, putih melepak lak tue..
Kulit gebu giler..hoho
Alahai ct..nape la ko nie cantek weh..


Aku lak nan ado gitu..
Muke x selawa mane..tapi tetap cun oke..haha
Putih pun idok..secukup rase jek..
Kan best klau aku cantek cam ct nie..
Kompom "Dato' Kamaruddin" aku pelok x lepas²..wakakaka

Nampaknye kene salu g spa la nie..
Kalau nak kulit menggebu cam ct..alahaiiiiiii
Adiosssaaaa
(",)



Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

11 kata cinta

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. ergh. plg menyampah dgn beliau. seriously. besides, in fact dia pon mcm kita jugak, xde licin mana pon. make-up tebal dan pencahayaan masa photo shot jer yg lebey.

    watch this photo of her: http://ohartis.com/2009/11/gambar-wajah-siti-nurhaliza-dari-dekat/

    ReplyDelete
  3. ♥ sharinginfoz ♥

    yupp..sumer suke cantek..lalala

    ReplyDelete


  4. ♥ fifi ♥

    yeke fifi, zaza jumpe dia dari dekat dia mmg cantek..tp xtau lah..masing² ada pandangan kan..=)

    ReplyDelete


  5. ♥ cik epal ♥

    a'ah dia mmg cantek yunk...(",)

    ReplyDelete
  6. Subhanallahh...itu lah die salah satu ciptaan ALLAH SWT yg terindah. Tuh la kan yang, aku pun jeles gak tgk die. dr dulu spai skrg, muke stilllll gak bbyface. padahal umor dh masok 31 dah..adehh.

    ReplyDelete


  7. ♥ zie ♥

    tau xpe yunk..x nampak tua pun kan..kiter yg mude lagi dr dia nie pun kulit x secantik itu..huhu..ko xpe la yunk putih jgk..cam aku nie jauh bagai langit nga bumi weh..hoho..

    ReplyDelete
  8. yang..part kulit die ngan kulit kte tuh, aku x nak setuju ah..hehe

    sbb die ari² gi SPA kot. biase lah...org kaya raya maa. klo kte kaya raya pun..kompom kulit secantik die gak...lalalalalala

    :P

    ReplyDelete

  9. ♥ zie ♥

    haaa..ko jadik kaye la yunk..leh ko sponsor aku g SPA sekali..hehe

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥