♥ Nape Aku Cam Dah Gemok Jek ♥

9:00:00 AM

Adakah nie sumer ilusi mainan aku atau memang kenyataan???
chewahhhh..ayat kemain ek..haha
sajek jek wat ayat jiwang sikit..hehe

Tapi kan aku rase aku dah gemuk ckt dari dulu..
yela..dulu nak cecah 45 kg pun susah..
skrg nie korang tau berat aku brape?
50 kg oke..haha..sokkaaaaaaa


x caye?
hah cube tgk gambor aku nie..
tgk la muke aku yg macam bulan penuh tue..huhu
mr hubby pun cakap aku dah gemuk ckt dari dulu..
bile pelok sedap jek...erkkk haippp..=)

dulu cam tiang letrik ko..
skrg isi situ sini..hehe


mau x gemuk aku weh..
org hepi katekan..baru lepas kawen..lalala
nie lagi 5 taun xtau lew cmner..nak kene maintain badan lew lepas nie..

kene g slim world nie..eheheh..
matik la mr hubby pokai..
ekceli, aku hepi badan aku dah naik..
Makne nye aku bahagia nga my marriage life nie..(",)



p/s:yeke aku dah gemok..cube korang bg
pendapat ckt..hehe =)




Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. rasa tak sabor plak nak kawen.. he..he...

    ReplyDelete
  2. ♥ norazah ♥

    haaaa..kawen cepat² yunk..x rugi kawen awal..banyak kebaikannye..ewahhhh..haha

    ReplyDelete
  3. psstt...biase lah tuh yang. perempuan bile dh kawen kompom berat mencanak naik.

    paham² aje lah sebabnya..miahahahahah..lariksss :P

    ReplyDelete
  4. ♥ zie ♥

    erkkkk..huhu...yeke zie camtue..apesal aku x paham ape yg ko cube nak sampaikan tue ek..leh ko tulung explain kan lagi x yunk..muehehehe...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥