♥ Jomheboh Kat Bukit Jalil ♥

3:11:00 PM

fuhh lega..dari tadi aku nak wat post xleh sbb tenet mengong..
sakit hati aku weh..saje jek dengki nga aku kan..hoh
oke, spt u ols tau ari tue aku g jom heboh..
tapi oleh sbb aku pg dah petang maka xde la sgt artis di situ..

Lagipun aku nie kan jenis pemalu..
gambor nga kieran kat bawah nie pun sbb mr hubby yg dok beria suh aku..
klau x mampos aku x de gambor nie..

see, comel jek aku dalam nie kan..
macam anak dara lagi..macam org lom kawen..
sampaikan kieran siap tanye aku lagi
"sape tue?boyfriend ek" (refer tue mr hubby yg tgh ambik gambar)
"eh, xlah husband.."wah bangga di situ..
makne nye muke aku cam org x kawen lagi kan..hikhik

pastu kieran dgn kuat nye cakap
"a'ah yelah, inai kat jari x ilang lagi"(dia tunjuk kat jari mr hubby)
malu aku weh..huhu



pastu bile turn mr hubby lak bergambar nga dia
"nie mesti kawen time raye ritu nie kan?"
"a'ah.." mr hubby jawab sambil senyum gatai..hikssss
mase mr hubby salam nga kieran, sempat lagi kieran cakap..
"semoga cepat dapat baby"
wah tros aku senyum malu weh..haha



yg nie kat booth aksi..jumpe dak² pelakon tari tirana..
si beego tue pelakon dlm drama baru 'aliff firdaus' ganti nur kasih..
diorg kat luar lagik cun dari dalam tv..


kualiti gambar x bape baik..
diorg nie asyik gerak jek..huhu

oke, tue sajork yg aku nak citer...adiosaaaaa


Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. suke ler tuh kieran say gitu..hkhikhk. tp korg mmg mcm bf n gf taw. x mcm suami isteri. nih kalo jabatan agama islam nk pi tangkap uols...mmg termalu dorg tgk uols tayang kad kawen..hikhikhik

    ReplyDelete
  2. ♥ zie ♥

    of coz lew sokkkaaa yunk oi..rase cam mude remaja jek lagi..haha..yeke yunk, wah mcm nak g dating kat taman gelap jek..pastu saje jak suh jaip g tangkap..wakakaka..

    zie cayunk, aku x tayang kad kawen dah..aku tayang surat nikah tros tau yunk..muahahaha gelak syaitonnnnn

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥