♥ Hampa =( ♥

9:41:00 AM

Aku tensen nie weh..
nie sumer salah sendiri la nie..

sal ape?
sal aku lupe bwk kabel fon dtg opis..kan dah meroyan x leh update..
bukan main tangkap gambor..huh

Carik kabel x jmpe..
Baru ingat semalam bwk balik letak kat atas meja..
Pagi tadi sbb da lewat kelam kabut aku lupe..

Sila hentak kepala sndiri wahai puan zaza..
ke ade sape² yg nak tolong hempuk?
wah ramai jek yg angkat tangan..
blueeeekksssss
(",)


Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. hahahah..mmg sgt meroyan kat dgn diri sendiri if terlupe bw kabel fon. itu selalu happen kat aku dulu taw

    so kekdahnya, aku kasi je kabel fon aku berumahtangga dlm drawer kat opis aku nih haa.


    :P

    ReplyDelete
  2. ooo ko dulu pun camtue ek yunk..aku mmg dah mastautin kan kabel fon tue dalam laci kt opis nie..tp semlm leh lak gatal nk bawak balik..kang dah lupe nak ambik..huhu..tampar diri sendiri laju²..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥