♥ Dah Sihat Sikit, Boleh Blogging Slow² (",) ♥

8:41:00 AM

Jom² mulakan ari nie dengan senyuman..ewah..
Agak sihat sedikit bangun pagi nie..
Kpale pun x berat sgt dah x mcm semalam..
Mungkin lepas kne penangan ubat² yg banyak itu..huhu

Bak kata mr hubby, mase demam macam kain buruk..haha, sbb nye aku dok melepek jek kat sofa nga katil..semalam dah boleh masak balik utk mr hubby..3 hari lepas mr hubby jek yg masak..see, bagus kan laki ku itu..harus dapat title suami mithali..cayunk abang..mwaaahhh²..hik

Nanti klau aku rase rajin aku wat entry sal aku g jom heboh n nga sape aku snap picca..wink²..
Ok, sehingga di sini adiossssssaaaa...=)



Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. alhamdulillah dah sihat :)
    my mum demam, xbaik2 lagi. risau pula.

    ReplyDelete
  2. org da kawen np ekk sll x sehat..tu ahh..aktif sgtt..hahahhaa

    ReplyDelete
  3. nape asik sakit je sis??!!
    nak manje2 ngan mr hubby ek?
    take care okeh.

    ReplyDelete
  4. wakakaka..tergelak z bc komen dr N tuh taw. siottt ko N..hahahaha

    Alhamdullillah za dh sihat blk :) leh ler nyambung manja² ngan abg cyg kan..hehe

    ReplyDelete
  5. ♥ Diana ♥

    Alhamdulillah semakin bertambah sihat..oh yeke.smoga mak diana cepat baik..

    ♥ N ♥

    hoh..haiiipp pepandai jek ko yunk..keje banyak yunk oiii..huhu

    ♥ Oshinz ♥

    ntah la yunk..maybe sbb perubahan cuaca kot mase blk kg ritu..nak manje x sakit pun boleh yunk..haha

    ♥ zie ♥

    haha zie, manje tetap maintain..erm dah semakin baik skrg..x tahan la flu cmnie..adussss

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥