♥ Aquaria Second Part ♥

11:11:00 AM

Kembali lagi adik² dlm rancangan mari belajar..
haha...meh² tgk gambor lagik..



ikan nie besar weh..mau berat dlm 200kg..
besar gilos..
pastu kan..aku rase ikan nie burok la..dah la mulut besor..huhu



khusyuk tau laki aku dok nengok ikan..
dia nie dah la suke memancing..
dpt tgk ikan macam lupe bini weh..haha


ini org kan..
suke paksa² saye meh..paksa ape?
paksa sayep ambik pic dia..huh
kakak sape lew nie..hehe



ini hubby sayep, xpe tempek gambor dia kat cnie..=D
ini lah muke dia bile kene pakse senyum..yela..
ambik gambor asyik seyes jek..
dia mmg x reti nak senyum bagai nie ko..


eksyen jak lebih..
ini aku yg suh dia pose ala² cenggitu..haha
ramai dowh org time kitorg pg nie..
panjang giler nak kene beratur beli tiket..huhu



ini ikan jerung kot klau x silap aku..susah weh nak tangkap gambor ikan nie..
asyik lari situ sini jek..dah la pening aku dok dongak ke atas..
maybe sbb cermin dia tebal sgt..so power mcm spek kot..
sumer pening² lalat bile masuk dlm nie..



haha..ko klau dgn budak nie mau gelak jek tgk aksi dia..
mcm² weh..nie time dia merangkak..haha
tue ayah dia dok cover takut jatuh kat tepi benda berjalan tue..ape ntah..
mcm escalator kat KLIA..klau mls jalan naik nie la..



asyik pic dia jek kan..yela dah aku yg dok tangkap gambor..
sbb tue gambor aku xde sgt..huh


ini lagi sorang..
mau aku ambik pic dia nga jerung..
skali budak kat tepi tue interprem..haha



betulkan ckp aku..huhu..
adusss xpela sesekali dia nak glemer kan..aku mmg salu dah glemer kat cnie..
yela, blog aku kan..haha

opssss..lom abis yek..ade lagi nanti last part..haaa, ambik ko..
aku malas ko jampi bagi rajen..skali aku bagi..
berpinau bijik mate nak bace...=)

(",)


Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

6 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥