♥ Anugerah Skrin 2009 ♥

2:30:00 PM

Korang tau kan esok/jumaat akan berlangsung anuerah skrin 2009 kat pwtc..
Dan disiarkan secara langsung oleh tv3 kul 9.00 mlm esok..
so, semalam mak cik aku yg keje kat klcc msg ckp dia ade 4 keping pas vip..
klau aku nak pg dia nak bagi..

Semalam bincang la nga mr hubby..
yela, aku xpela blk keje kul 5.00p.m kul 5.15 p.m dah sampai umah..
tapi mr hubby kuar kul 5.30 p.m tapi dlm kul 6 lebih baru smpai..
dah la jauh kan pastu plak confirm jem teruk jalan sbb time org balik keje..


Then, bincang punye bincang kami decided nak tgk kat umah jek..
Siap leh baring lagi..sambil makan jajan..huhu
Xdela terkejar sane sini sbb nk hambat waktu kan..
x dpt jumpe artis pun xpela..
Maybe next time ade rezeki kami..=)



Lagipun kan, layak ke kami nie nak pg sane..dok bergaul nga artis..
karang macam rusa masuk kampung..huhu
dah tue, nak kene dress up glamour bagaikan..satu hal lak aku nak carik baju lawo²..
mr hubby siap wat lawak lagi cakap nak pakai suit..haha
xleh bayang ghupe mr hubby dlm pakaian itu..sbb dia salu nga jeans+t-shirt+kemeja jek..

Aku lagi la..xkan nak pakai dress singkat x cukup kain nmpak dada kan..
mau kene kidnap kat mr hubby..tros x jadi g anugerah tue..ahaksss gatai di situ..lalala
so, tgk kat umah sambil peluk mr hubby dah la..hehe..larikssss


p/s:teringin jgk nak pegi tp mikirkan malas aku pk
cmne nak dress up bagai, so lupekan sajorkk..huhu




Lot's of lurve
♥ Mrs.Kamaruddin a.k.a PuteriBunian ♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. uhuhuhu. i xpenah tgk pon anugerah skrin ke, muzik2 ke, one in a million ke, geng starz ke, af sume. x berminat besides, klu tiket free xpe la. tp klu bersusah payah nk beli tgk performance diorg ke ape ke, buat membazir je.

    ReplyDelete
  2. ♥ N ♥

    haha..mlm besok yunk..

    ♥ Fifi ♥

    yeke yunk..aku nengok jek..minat gak pasal industri hiburan nie..gosip pun aku suke..tapi suke bace jek la..

    ReplyDelete
  3. mlm esok tuh means mlm nih kan yang (memandangkan aku baru bace pd hari ni which is jumaat..hehe)

    pssttt...lawa ko dlm pic tuh. mane x nyer laki ko makin anggau weh..hahaha.

    za, sejuk jek mate zie tgk ko highlight kan words gune merah. ala² sentiasa ingattt je kat aku jek...aharkksss!!!

    larikssss.... :P

    ReplyDelete
  4. ♥ babyboo ♥

    tau xpe ko..lebih dr peluk pun boleh tau..haha

    ReplyDelete
  5. ♥ zie ♥

    haha..lawo tak lawo mane yunk..sedap mate mr hubby tgk jadik lew..nak lawan kamu x mampu gue..

    p/s:zie, makin minat lak eden dkt wane merah nie..tp carik baju nan jumpo lae..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥