♥ Orang Ketiga ♥

3:01:00 PM

Ari minggu yang lepas, iaitu sabtu malam pg la umah akak dia..kan dah lame x pg..alih² ade plak dak sorang nie nak ikut..aduh, tension oke aku..aku dah la x brape suke nak jage anak org nie..xleh nak watpe la..meh aku kenalkan korang nga dak penyibuk nie..huhu..pengantin baru nak manje² pun xleh tau klau dia ade..menyampah aku..huh

Nie la dia orang ketiga tue..tgk la dok kepit nga laki aku..tensen aku tau..huh

See, nyelit pahtu tunjuk peace..owh me don't likeeee oke..

Dak ngada²..ntah la, aku anak org nie aku kureng ckt..
tambah² dak nie agresif tahap cipan..huhu

My sweet husband yg bz dok pilih lagu..alih² aku jgk kene layan anak sedara dia..
menyampah tau..eiiiii

Aku yang terpaksa berpura-pura..tapi sekali dua mmg kena hambur jgk la dak nie..
mr hubby diam jek..yela, penat tau..

Feeling nyanyi..hati aku dah berasap giler nie lakiku oiii..

See, x abis² nga peace dia..mak mencik uuu..


Dah la mlm ahad tue kene tido jauh² nga hubby den..dak nie dok tengah²..owh x suke..sebukkk je dak tecik nie..ahad mlm g hantar...x nak balik dak nie..jenuh pujuk xmo balik umah mama dia..alih² aku heret gak pg mandikan dia..ckp nak balik kampung umah tok ma(mak mertuaku) baru nak ikut..huh..dah tue, sampai umah dia, aku nak balik nak ikut balik jgk..sampai nanges²..xde lenkali dah la dak tecik oii..ko sebuk jek aku nk manje² nga laki aku..mau lagi 2 bulan aku g umah ko..wekkk

p/s:aku bkn x suke budak², tapi jenis budak² yg x dgr cakap nie aku x gemar..dah la ganaz semacam jek..huhu..klau anak sedara aku len la..nie anak sedara mr hubby oke..aku kreng ckt..yela, mr hubby bkn nak jage pun.reti wat balik jek..sume aku nak kene layan..tue yg aku tensen tue..huh..



♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. ♥ fir21♥
    bkn setakat gigit..potong terus..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..ingatkan ape lah tdd org ketiga tuh. pssttt..jentik jek tinga minah kecik tuh yang. sure tobat nasuha die berkepit ngan lak ko...lalalala :P

    ReplyDelete
  3. sabau je laa yunk...bdak2 mmg cmtu...tahan je laa..jgn stress sgtt...

    ReplyDelete
  4. ♥zie♥
    me sgt don't like budak ini..mengada² owh..nga mak bapak dia xnk lak ngada²..huhu

    ♥N♥
    budak nie len ckt N..telebih over u..smpai nek menyampah lak..hoho

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥