♥ Bila Pucat, Beginilah... ♥

2:09:00 PM

Muka x makeup..inilah gambaran muke aku kalau aku x sihat..huhu

Sejak beberapa ari nie, aku dtg opis dgn muke original means bersih..sbb nye, aku xde mood nk makeup..lagi satu sbb aku bangun tido lambat(rase x puas tido yg menyebabkan aku malas bangun pagi)..huhu..biler dah lambat biase la mesti kelam kibut siapkan..seb baik baju sumer dah siap iron awal²..huhu

Ramai yg tegor biler aku pucat..korg paham² jek la..aku kan baru kawen so ramai la yg buat tekaan yg salah kate aku pregnant..huhu..i'm not preggy at this moment oke..=(
cume sejak kebelakangan nie, aku x bape nak sihat..
aku x ckup tido sbnarnye..

Maybe sbb aku punye rutin dh berubah..dulu ikut suke aku nk tido awal ke ape, skrg nie sejak ade suami jadual aku dh mcm dh tetap..blk keje get ready nak masak..pastu nak kemas umah lagi..dah la umah aku tue lepas sapu kejap jek dh berdebu balik..penat haku tau..

Seb baik la laki aku nie jenis suke menolong & memahami..klau dia tgk aku cam penat jek pandai la dia wat sendiri ape yg dia nak..nak kate aku nie stress xtau la..mungkin jgk kot..hurm..nape?tgk p/s: tue..hehe


p/s:sebab aku stress salahsatunye adalah bile mak mertua asyik tanye aku dah preggy ke blom..hallo my mother in law..not me yg xnk preggy oke tp anak laki awak tue yg xnak lg tau..nanti aku citer nape aku sentap..hoho



♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. lebih kurang same je la yang muke kite bile x sihat. kompom pucat habis..sobsobsob :P

    ReplyDelete
  2. ♥zie♥
    yeke yunk..mmg x sihat cmnie la..mood pun terbang melayang..muka macam mayat hidup..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥