♥ Love Story Episode 2 ♥

8:39:00 AM

Ok..skrang part sanding plak..utk episode 2 nie gambar sanding nga family dulu yek..moh zaza story ckit..(",)

Yang nie pengapit..belah kiri tue akak, belah kanan lak mak cik..

Ini mak n ma..kiri emak kanan mak mertua..

Ini ayah n abah..kiri ayah zaza kanan lak abah din..tapi nie abah tiri dia la..ayah dia ade tp gambar xde..cameraman x masukkan dlm cd..dlm album pun xde..ape da..

Ini akak nga adik din..yg kecik 3 orang tue anak sedara din..dari kiri kakak(adni), aliya n aina..

Nie plak abg, abg ipar n adik dia..geng laki plak td pompuan..

Ok..yg nie plak family belah aku..yg kiri tue kak ina(kak ipar), mak teh, akak nga anak dia zafran, mak ngah..duduk tepi din belah kiri mak cik, belah kanan tepi aku akak aku..duduk paling bwh belah kiri sepupu aku munirah(mak dia mak ngah yg pkai baju biru putih tue), mak tok (nenek) n kak zah (kak ipar)..abg aku yg 2 org nga adik laki xtau mane hilang..maybe diorg sibuk kat luar kot..

meriah jek majlis kawen aku nie..sbb sumer pakai baju warna tema iaitu purple..aku pun x sangka diorg akan ikut tema..x plan pun..so aku hepi sgt..thanx sumer..

p/s: nanti bersambung yek..

♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. suke giler tgk number 5. kontra giler kaler tuh weh,.hehe. btw, zie suke banget loh ngan zaza nyer wedding theme tuh. sooooooooooooooooo sedap mata memandang. pengantin pun lawa n kacak...wewwiitttttt!!!


    :D

    ReplyDelete
  2. ♥zie♥
    suke ye..thanx..tema warna² ceria..haha..lawa n kacak ker?haha..malu lah..sengal..

    zie nyer wedding nanti tema ape?

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥