♥ Ke Sg. Congkak ♥

9:41:00 AM

Now. i'm back..hehe..oleh kerana hati adalah munge², so mood mau update adalah terbaik..haha..hari sabtu lepas which is pada 24/10 aku merengek-rengek nga mr hubby suh bawak aku g mandi air terjun..mcm dah lame jek x pg..so setelah puas dipujuk mr hubby pun ckp oke..hehe..kitorg pg berdua jek(masih dlm mood honeymoon..ceh)haha..dah ptg pun kitorg g..dlm kul 4 lbh..oleh kerana hujan sblom tue so sgt lah sejuk..layan picca ek..

Sila jgn muntah tgk gambar kami..suke ati lew nak taruk picca byk²..ini blog den..wahaha larikssssss

mule² kene tunjuk gambar tuan tanah..haha

Now, husband tuan tanah..hikhik..ini candid oke..cumel kan..haha

lagi gambar tuan tanah..beshh woo men air..huhu..

mr hubby yg terlebih hepi..ntah pape kan..huuuu

hubbyku yg sengal..men² ek abg..tumbok kang..wah ganaz..

see, dia mmg suke spoil tau..eiiiii

cam budak² tau..buwekkkk

korg tgk la tue..menyampah weh..haha giler nyampah nga hubby..dia mengada² oke..huh

Inilah gambar laki org yg perangai mcm budak² umur setaun..fine aku jeles..haha..

p/s:mood hepi..motip?wahahaha..dalam kul 5 lebih gerak blk umah..aku salin baju kat umah jek siap mandi sekali..sbb? tandas adalah x menyelerakan aku..sanggup tahan sejuk n basah dlm kete almost setengah jam..mr hubby salin situ jek..dia laki xpela..huhu..


♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. letak jek byk² pic tuh yang. leh aku tgk sambil sengih² kambeng..hiksss.

    bestnyer bermandi manda kat c2. klo zie kan za, meniarap zie kat air sungai tuh...syorga taw..hahaha

    terase cam ikan tiba² :P

    ReplyDelete
  2. ♥zie♥
    errrr, malu ah mau post gambar byk²..ceh x sedor mmg dh letak byk..haha..a'ah zie, bestt bangat..tp air dia cejuk..xtahan owh..

    ♥N♥
    jom² mandi sungai together²..mesti beshhhh...lalala...wink²

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥