♥♥ Honemoon at Langkawi (",)

2:17:00 PM

Kami dh decide nk pg honeymoon kt langkawi..wah x sbrnye..kami akan pegi 3hari 2mlm..29/9 - 1/10..kami akan menginap di Meritus Pelangi Beach Resort kat Pantai Chenang ..spupu aku keje situ so aku dpt harga baik punye..hehe..nanti nk jln² senang pinjam kete diorg jek..yela kete kami nanti kene tggal kat kuala perlis..

Tgk pantai nie x sabar plak..=)

Cantek nye view dia..wink²

Spupu aku bg blk camnie kt kitorg nanti..
wah konpem x kuar blk..gatai ek..(",)hehe

Wah, romantik btol nie..erm feeling la tgk sunset nie..

Nie last minute nye decide..semlm bru plan ari nie trus kol spupu aku tnye itu ini then suh dia booking..untung aku dia bg special price..x smpai thousand tau kitorg dok cnie..pakej skali nga breakfast..nanti aku blk honeymoon aku tempek byk² gambar kitorg yek..hehe..nanti aku cuti blogging nie lamer la blog nie terbiar..bukan setakat berhabuk tp bersepah² dh..huhu

p/s:Langkawi, tggu kami yek..best ke g honeymoon?ape rase ek?ade saper² leh gtau x..huhu


♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. ♥N♥
    cokolat..bleh² kiter dekat jek kan..wink²

    ReplyDelete
  2. wahhh..syiokkk ooo honeymoon di langkawi. pssttt..pas balik langkawi jgn lupe bw ole² utk zie...hahaha..larikssss


    :P

    ReplyDelete
  3. ♥zie♥
    syokk ek..erkk zie penah g honeymoon saner ker?larikssss (",)

    p/s:ole² akan diposkan ke sarawak..hikhik

    ReplyDelete
  4. ♥tengku_fir21♥
    haipp..mane leh ikut..kacau daun nanti..hikhik..

    ReplyDelete
  5. woww...g honeymoon???
    nk ikooootttttttt...

    eh! kaco daun la plak..ahaha :D

    ReplyDelete
  6. ♥chipsmore♥
    huhu..nak ikut ek?x bleh..haha

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥