♥♥ First time encik tunang mengamuk sakan

4:04:00 PM

oh ye, ari sabtu ritu janji nga encik tunang nak buke kat luar..dlm kete otw nk g cari kedai ckp² la kami berdua..then smpai satu part tue ada isu yg membuatkan kitorg "tergaduh"..hak giler ter...
pastu aku mcm biase la kan suke lawan ckp dia..dia ckp nie, aku lawan blk..siap tinggi² suare lg tue..sekali....

encik tunang:dah la jom blk, xde mood dah nk kuar..(suare kuat cmtue aku x penah dgr..huhu)
aku :sentap weh, tetibe cam takut..pastu aku ckp ala...
encik tunang:za nie kan, abg ckp pape sumer nk lawan xnk ngalah langsung(suare dia makin tinggi)
aku:yela, za minta maaf
encik tunang:tue jek la reti wat salah minta maaf..dah byk kali sgt cmnie..
aku:(diam seribu bahase weh)
encik tunang:asyik nak lawan ckp jek, nak abg ikut ckp dia jek..
aku:yela²..(slow giler weh, takuttt)
encik tunang:nie yg abg malas nk kuar nie, xnk dgr ckp org...

erkk gulp..sumpah sepanjang mlm tue aku senyap jek..dia ckp ape aku iyakan jek..langsung x membantah weh..pertama kali encik tunang marah cmtue..aku terkedu..

mmg la aku nie keras kepala..suke menjawab..mmg nga mak aku nga adik beradik aku pun gitu gak..jenis xnak ngalah..huhu..oh, lepas nie matik la aku dosa bertimbun² kalau suker menjawab mcm nie..mulut aku nie mmg..ade jek bende aku nak jawab..xnak kalah weh..huhu

huhu, tobat lepas tue aku dah ckp soft² nga dia..semlm pun ckp mcm dgr nga x jek..alah kompom kejap jek aku cmnie..lepas nie wat balik..huhu..abih nk wat cmno..ampun la abg weh..tiap² ari kene mintak maap..ahaksss

p/s:agak² cmner nk berubah nie yek..

♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. HEHE...same lah kte za. suke melawan sekali dorg dh mengamuk, reti plak kte terkedu n takut ek..hahaha

    pape pown, dh kawen nnti...x leh kte nk lawan² ckp dorg lg kan dear...hehehe

    ReplyDelete
  2. ♥joe♥
    yup..minat jgk ker..hehe

    ♥zie♥
    oho zie pun ek..cmner ek nk wat..adoii..ampun la encik suami yek..kami nie wanita milennium..hikhik

    ReplyDelete
  3. OHOO...PASNI JGN LAWAN2 DA..KNE PRAKTIS DA..TGGL BP ARI JE LG..

    ReplyDelete
  4. ♥N♥
    tue la..kene ckp lembut² jek..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥