♥♥ Esok Balik Kampung..Yey

10:22:00 AM

Hehe, esok den mau blk kg..suda excited sgt nie..mcm da xleh tunggu² dah..hoho giler weh..5 hari jek lg..erm..owh ye, korang doakan aku selamat sampai di kampung ye..biase la raye nie kan macam² hal blh jadi..tambah² lg kitorang nie tgh darah manis..hak manis lg ker..huhu..

Aku dah pesan pada encik tunang soh bwk kete slow² jek..xpela lmbat sampai pun janji kitorg selamat..sbb dh byk kali aku mimpi psl kami yg tidak selamat smpai di kampung..nauzubillah mintak dijauhkan..first ari tue aku mimpi encik tunang..then few days nie aku mimpi sal aku lak..moga² xde pape la..

maybe sbb aku pk sgt kot..owh org butik sudah hias blk aku dgn cantek pg semalam..teruja weh nk tgk..sabor²..pelamin kat luar lom pasang lg..tggu aku blk dulu..inai lom pakai lg..khamis baru nk pakai..encik tunang pun nak pakai jgk 3 jari..kawen katenye..mesti la nk rase..heheh..herm aku masih lg pk nk lukis inai@henna kat jari aku..encik tunang just senyap jek bile aku tnye blh ke x..huhu..nanti aku try pujuk lg..tp satu hal jgk nk kene cari kt kota bharu tue..jenuh la weh..nk pakai awal² bende tue kan cepat jek hilang..

ari sabtu g downtown cheras mmg tgk ade, tp pk awal sgt lg..karang x dan ari kawen aku dah hilang..huhu..

p/s:esok petang aku blk kampung dah..blog nie akan sunyi & sepi buat waktu yang lame..sampai 5/10..korang jgn la lupekan aku plak..huhu..nanti aku da masuk keje aku akan update byk²..or maybe aku akan wat otomatik entry tp just pendek² jek la..tue pun pade ari penting² jek..hehe

♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

2 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥