♥♥ 15 Days To Go

11:09:00 AM

Akhirnya..setelah hampir 2 tahun menanti..aku akan bergelar isteri org..x sabar nk tunggu saat tue..makin dekat nie makin berdebar lak..lagi 15 hari jek lagi kami akan diijabkabulkan..org sibuk nk raya esoknye malam tue aku akan sah bergelar isteri..Alhamdulillah raya nie aku sudah dapat bersama dia yang tercinta..dah boleh bersalaman memohon ampun dan maaf meskipun baru beberapa jam bergelar suami isteri..can't wait that moment..=)

Lagi 11 hari jek lagi aku akan bergerak pulang ke kampung..kali nie aku akan pulang berdua je dgn encik tunang..sbb kete nanti penuh nga barang² kami..so maaf lew ye xleh nk tumpangkan sesape..harap perjalanan kami nanti lancar la ye..risau jgk aku sbb makan mase hampir 8 jam..dah la drive mlm..aku plak x biase drive kete dia so kene la dia drive sorg²..sori yek abg..huhu

yup, aku membilang hari jek sekarang nie..dah x pk pape dah..even kami salu bergaduh 'manja' sekarang nie..hehe..biase la adat la tue..sbb masing² otak berkecamuk byk bende nk pk..nanti mggu depan dia dh start punggah sumer brg² dia ke umah aku..kene la aku kemas ape yg patut..brg dia xla byk sgt..baju nga brg len jek ckt..yg len dia tggalkan je kt umah sewa dia tue..huhu..

Aku pun xtau ape perasaan aku skrg nie..kadang² hepi..kadang² takut..ntah la..aku kene sabar jek la menanti..moga² Allah permudahkan urusan kami nie..korg sumer doakanla kami ek..InsyaAllah aku akan bercuti panjang nanti..start 15hb/9 - 4hb/10..encik tunang pun same..kami xtau lagi nk pg mane..tgk la nanti..

♥♥♥Lot's of lurve♥♥♥
Mrs.Kamaruddin

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. owhh
    sangat teruja nk tgk hari kamu berkahwin

    ReplyDelete
  2. ♥fir♥
    sayep lg teruja nk tgk diri sndiri kawen..hehe..bagaimanakah daku nanti..hehe

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥