::Rindu::

3:24:00 PM



Ok ok..just now encik tunang kol..hurm agak pelik sbb dia xpenah kol time keje..(mmg pelik..thinking)..then he said something that really shocked me.. Abg rindu!!!

OMG..dia x penah mcm nie..seyes..salu tggu la mlm karang bru dia nk mesej..tue pun mesej 2,3 kerat dah senyap..i know yg dia penat sgt keje x renti sbb nk cari duit utk bakal isteri dia nie..wah terharu plak..haha..tp td dia mmg buat aku terkejut giler..hurm..then aku nk ckp ape..just leh ckp..yeke?..(sengalkan aku)

Haha..aku tau dia mmg rindu tp biase la kan lelaki dan keegoannya..bile dh baik cmnie bru la nk show off sumer kan..xpela abg..at least syg tau abg rindukan syg..hikhik..nk jumpe kene la tggu weekend nie ek abg..sbb syg tau abg penat..blk keje da pkul 8.30..smpai umah pun dh kul bape..weekend nie pun syg tau abg keje..xpela..klau smpat kite jumpe la ek..(eleh..kunun xnk ngaku aku pun rindu dia..ceh jual mahal lak..)

p/s:apepun aku da hepi sgt..smpai nmpk la kehepian aku kt opis nie..muke berseri-seri walau x mekap satu ape pun..(padahal pucat nk mampos..haha)..ari nie muke aku kesucian ok..haha

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. encik berlari mengejar bintang..cepatnye komen yek..huhu

    ReplyDelete
  2. rencah orang bertunang.. ada rajuk, ada sedih, ada suka , ada rindu...

    bilalah aku nak rase erk...

    ReplyDelete
  3. ::encik ber_uwang::
    nak rase kene la bercinta ek..pastu kawen terus..tunang nie byk sgt dugaannye..pening palo den..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥