::Tag - Berlari Mengejar Bintang::

10:48:00 AM

Bukak blog http://berlarimengejarbintang.blogspot.com/ then tgk sape2 ygkomen kene jwb tag..so sy sengaja komen di situ..haha sengal okeh.. to fir21..wink wink

1. Bekas kekasih saya adalah...
= sye dh lupekan awak..huhu

2. Saya sedang mendengar...
= x dengar pape pun..xoxo

3. Mungkin saya patut...
= Makan byk2 utk gemukkan badan..gilos

4. Saya suka...
= biler dpt tido n jumpe tunang sy..haha

5. Sahabat-sahabat baik saya..
= Semua adalah kwn saye..

6. Saya x paham...
= diri saye sendiri..adoyaiii

7. Saya kehilangan...
= ntah..

8. Ramai yg kata sy...
= Mood berubah-ubah..(mmg pun)..haha

9. Makna nama sy...
= sy pun xtau..xoxo

10. Cinta itu adalah...
= Kamaruddin Bin Mohamed

11. Di suatu tempat seseorang sedang..
= Merindui saye!! sy sgt pasti!!

12. Saya akan cuba...
= Menjadi seorang isteri yg baik.. =)

13. Perkataan "selamanya" membawa maksud...
= Hingga hujung nyawa

14. Telefon bimbit saya...
= Nokia model E71..

15. Bila sy terjaga dr tidur...
= Alhamdulillah, sy masih bernyawa..

16. Saya paling meluat bila...
= Sy mula bencikan seseorang..

17. Pesta/pasti adalah...
= best tp sy x pernah berpesta..haha

18. Haiwan yg paling comel sy pernah jumpe...
= Rama-rama..sbb sy anggap wanita adalah umpama rama-rama

19. Peringkat umur paling seronok..
= sewaktu sy bersekolah..ohh kalaulah sy blh kembali ke zaman itu..

20. Hari ini..
= Sy masih sedang menghitung hari bahagia sy..hehe

21. Malam ini sy akan...
= Melalui hari yg sama seperti semlm

22. Esok sy akan..
= Bekerja spt hari ini

23. Sy betul-betul inginkan...
= Hidup yg bahagia utk selamanya..(Amin)

24. Ketika sy melihat wajah di pagi hari...
= Sy sukakan wajah sy ketika bagun dr tidur

25. Tempat membeli belah..
= Mane2 jek yg sy rase nk pegi..huhu

26. Makanan barat @ jepun..
= Melayu..sy org malaysia..i'm proud to be Malaysian..

27. Bilik yg terang @ gelap..
= Samar-samar..sy sukakan suasana romantik..haha

28. Makanan segera...
= Hampir setiap mnggu sy makan..wink wink

29. Ayat terakhir yg biase dikatakan pd seseorg..
= Abg bwk kete leklok ye.. =)

30. Siapa yg anda mahu TAG...
= Sape2 yg bukak blog nie..otomatik kene jawab okeh..hikhik


p/s: sy sgt free skrg so akan byk yg sy akan post hari ini..haha

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. amat gigih menjawab tag..
    tahniah berjaya habiskn kesemua soalan
    wakaka...

    ReplyDelete
  2. ::tengku_fir21::
    haha..ye sy gigih sbb sy xde keje skrg..haha..thanx ek nanti ade tag lg tag la sy..haha

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥