Sudah Lama X Update Blog

9:01:00 AM

Huhu..semenjak dua menjak nie kemalasan mula melanda diriku..
Malas untuk berfikir dan malas untuk berbuat apa-apa pun namun terpaksa juga buat keje opis sbb da tugas kn..hoho sengal tul aku nie..

Erm, aku agak kerajinan menjelajah blog org jek..blog aku dibiarkan sepi sbb aku malas nk pk..blh ker cmtue..hua hua..

Ok, bercerita tentang kemalasan aku..dua tiga hari lepas aku ditimpa kegatalan satu badan yg amat sgt..sungguh gatal x tipu wooo...nk tido pun x blh tau..so aku ke klinik sbb takut yela kn skrg nie mcm2 pnyakit yg dtg..doktor mengesahkan aku hanyalah mengalami ruam biase..nasib baik..hoho

tapi amat menyedihkan juga sbb kerana gatal itulah aku x dpt pg mane2 pun mggu lepas..geram sgt..tunang aku plak suh aku dok diam2 jek kt umah..huhu..mencikkk

ok, so untuk balas dendam minggu lepas aku x dpt pg jalan2..so mggu nie aku nkenjoy habis-habisan..x kire ah..nk jugak ajak tunang kesayangan aku tue bwk aku jalan2 crik pasal...yeaaaaahhhh..

kemalasan aku dah mula dtg skrg nie, so aku nk stop kt sini dlu..hikhik..mengong kan..lalala..bye..

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥