~Majlis Pertunanganku~27 Mac 2009~

2:22:00 PM

Hai sumer..lame x edit blog nie kan..hehe biase la cuti lamer kn..:)
Ok kali nie nk citer pasal my engagement day..huhu..jom tgk gambar kt bwh..
Nie kek yg sebelah laki bagi..tp yg paling sy suke nama yg tertera tue..:p
Yg kek aku bg kat diorg x ambik..lupe..huhu
Saje nk tayang cincin..haha :p

Ayu x..hehe..kontrol la tue..

Ish..ish..org balik mula la ganaz..haha

alamak..mak sedara aku nie..kaco jek kn..huhu

Hantaran dari pihak lelaki..

Nie set perfume bodyshop utk aku..

Bakul buah dari pihak lelaki..

Kain yg dibuat bentuk bunga..

Bekas letak cincin dan sireh..

Kotak kek yg belum dibuka tadi..

pun same..

semasa majlis berlangsung..nape x pandang sini abg..hehe

senyum ek mak mertuaku..(yg pakai tudung pink)cube tgk aku senyum cmner..haha

atok aku macam tok sidang..haha

sape wat lawak tue smpai abg gelak..

sesi perbincangan..

cium tangan ambik berkat ek..yg senyum kt belakang pakai baju itam tue mak aku..

ayah beria nk sarung cincin..menantu lelaki last la katekan..hehe

saat debar bergelar tunangan org..tp hati berbunga bahagia..

saat menunggu pihak lelaki datang..sempat agi posing..haha

macam2 pose..haha..xde jurugambar..sdn.bhd ler..


Lupe nk buang hanger kt belakang..haha

Mase ngah make-up sdn bhd jgk..huhu

ok x make-up sdn.bhd..haha

herm..x nmpk lak pakai bulu mata palsu..huhu

Hantaran dari aku utk pihak lelaki..wat sendiri tau..

Tempat cincin nga sireh..

Wangian bodyshop..

baju melayu utk wat baju nikah

lagi..

sudut berbeza..

kek yg lupe nk ambik gambor dlm..haha

memang aku kilat giler2 buah nie..haha

tuala..ganti kain pelikat yg tertinggal kt umah di putrajaya..huhu
Akhirnya aku kini sah bergelar tunangan kepada Kamaruddin Bin Mohamed..Dan aku kembali menghitung hari menanti detik bahagia kami bergelar suami isteri enam bulan akan datang InsyaAllah pada 21 September 2009 nanti..Semoga kami dapat mengharungi segala rintangan dan ujian yg mendatang..Doakan kebahagiaan kami yek..
SAYANG CINTA ABANG SELAMANYA..MMMUUUAAAHHH


You Might Also Like

2 kata cinta

  1. alala comel je dia dalam debaran tu

    tahniah zaza =)

    ReplyDelete
  2. thanx yanna..hehe..
    feeling berbeza tau mase kapel nga tunang..
    lebih berbunga..haha..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥